تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۳۱۸۲۷
طی برخورد قاطعانه از سوی دستگاه های قضایی 2 حکم قلع و قمع بنا و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی منابع طبیعی روستای پلور اجرا شد.
۰
plusresetminus
قلع و قمع ۲ ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه لاریجان آمل/ همت دستگاه قضا در برخورد قاطع با متصرفین اراضی ملی
به گزارش بلاغ؛ سالار صانعی از اجرای 2 حکم قلع و قمع بنا و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی منابع طبیعی این بخش خبر داد و گفت: پیرو تغییر کاربری غیر مجاز در روستای پلور 1 واحد مسکونی و 1 قطعه زمین تصرف شده به مساحت  100 و 150 متر مربع مطابق با احکام صادره از دادگاه لاریجان تخریب شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با حضور نماینده دادستان ، مسئول امور اراضی ، مسئول نیروی انتظامی منطقه و نماینده بنیاد مسکن اقدام به اجرای حکم قطعی دادگاه کیفری کردند، متذکر شد: بناهای غیر مجاز و مکان های مذکور کاملا تخریب و زمین های تصرف شده به صورت سابق اعاده شدند.   
 

رئیس حوزه قضایی بخش لاریجان افزود : با ورود جدی دستگاه قضا، اجرای احکام قطعی دیگر در راه است و در روز های آتی اجرایی می شود.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: با احداث بناهای غیر مجاز توسط متصرفین به صورت قاطعانه و مستمر برخورد می شود و در صورت عدم توجه به اخطارها طی حکم قطعی دادگاه کیفری این بناهای غیر مجاز بدون هیچ اقمازی قلع و قمع خواهد شد.
لازم به ذکر است ایجاد امنیت پایدار در لاریجان به واسطه قاطعیت عمل ریاست دادگاه این منطقه صورت گرفته و با ورود جدی دستگاه قضا از زمین خواری و کوه خواری در منطقه لاریجان جلوگیری شد و از سویی برخورد قاطع با ایجاد کنندگان رانت، دست دلالان را کوتاه کرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴