تاریخ انتشارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۴۳۱۶۸۵
رئیس بیمارستان عزیزی شهرستان جویبار گفت: به دلیل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و مراجعه به بیمارستان عزیزی جویبار، افرادی که دچار بیماری زمینه‌ای یا بیماری‌های دیگر هستند تا اطلاع ثانوی به بیمارستان عزیزی مراجعه نکنند.
۰
plusresetminus
بیماران غیرکرونایی فعلاً در بیمارستان عزیزی جویبار پذیرش نمی‌شوند/تکمیل نیمی از تخت‌ها با بیماران کرونایی
علی شوپایی طی گفت‌وگویی با خبرنگار بلاغ،بابیان اینکه بیماران غیرکرونایی به بیمارستان عزیزی مراجعه نکنند اظهار کرد: به دلیل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و مراجعه به بیمارستان عزیزی جویبار، افرادی که دچار بیماری زمینه‌ای یا بیماری‌های دیگر هستند تا اطلاع ثانوی به بیمارستان عزیزی مراجعه نکنند.
 
وی افزود: بیماران دارای مشکل ارتوپدی و اطفال می‌توانند به بیمارستان بوعلی، بیماران دارای مشکل قلبی به بیمارستان فاطمه الزهرا و بیماری‌های زنان و زایمان به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری مراجعه کنند.
 
رئیس بیمارستان عزیزی جویبار بابیان اینکه بیش از نیمی از تخت‌های بیمارستان عزیزی با بستری شدن بیماران کرونایی پرشده است گفت: ظرفیت بیمارستان عزیزی جویبار 60 تخت است که تاکنون بیش از نیمی از آن پرشده است.
 
شوپایی در خصوص اتوبوس حامل بیماران کرونایی عنوان کرد: به دلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های قائم‌شهر، تصمیم بر آن شد که بیماران کرونایی جویباری بستری‌شده در قائم‌شهر به بیمارستان عزیزی منتقل شوند و فقط سه یا 4 نفر از بیماران قائم‌شهری به اینجا منتقل شدند.
 
وی از مردم خواست از حضور غیرضروری در اماکن شلوغ و مسقف خودداری کنند و زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شستشوی دست‌ها را جدی بگیرند.
 
رئیس بیمارستان عزیزی جویبار بابیان اینکه هنوز واکسن و داروی قطعی برای درمان 100 درصد این بیماری کشف نشده و مردم فعلاً باید بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷