تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۱۶۸۴
فرماندار جویبار از قرار گرفتن شهرستان جویبار در وضعیت قرمز کرونایی و لغو اجتماعات و مراسمات به مدت یک هفته خبر داد.
۰
plusresetminus
جویبار در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت/ لغو اجتماعات و مراسم‌ها تا یک هفته
به گزارش بلاغ،سید علی اسد در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان جویبار گفت: جویبار در وضعیت قرمز کرونایی قرارگرفته است.
 
وی تأکید کرد: بخش اعظمی از موج دوم ابتلا به کرونا در این شهرستان در اثر دورهم نشینی، مجالس و مراسم‌های عروسی و عزا در تالارها و اماکن عمومی ایجاد شد.
 
فرماندار جویبار ضمن تأکید بر تشدید محدودیت‌های مقابله با کرونا در شهرستان اظهار کرد: بازار هفتگی، بساط دست‌فروشی، مراسم‌های عروسی، عزا، برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت، مسدود نمودن تمامی ورودی‌های غیرضروری طرح دریا و شهرک‌های ساحلی، تعطیلی پارک‌ها، رستوران، تالارها، قهوه‌خانه‌ها و ... به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.
 
رئیس ستاد مقابله با کرونا در جویبار خواستار استفاده شهروندان و مردم از ماسک و رعایت پروتکل بهداشتی شد تا از شیوع بیشتر این ویروس منحوس در سطح شهرستان جلوگیری شود.
 
 این مسئول مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان جویبار را اعلام کرد.
 
 وی محدودیت شرایط قرمز در شهرستان جویبار شامل دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های مراکز فنی حرفه‌ای، استخر سرپوشیده، موزه، آرایشگاه زنانه، مصلا، مساجد، باشگاه‌های ورزشی، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها، مراکز تفریحی، نماز جماعت، طرح دریا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
 
اسد با اشاره به اینکه تابلوهای شهری جهت اطلاع‌رسانی خبرهایی مبنی بر رعایت پروتکل بهداشتی تبلیغات گردد و با بلندگو نیز از طریق شهرداری اطلاع‌رسانی شود، اطلاع‌رسانی لازم جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل بهداشتی و در خانه ماندن در فضای مجازی و سایت‌ها اقدام شود.
 
این مسئول با اشاره به اینکه اقامتگاه‌ها جهت استفاده عموم ممنوع است، خاطرنشان کرد: ساعت پخت نان در نانوایی‌ها افزایش و در صفوف فاصله‌گذاری و رعایت پروتکل بهداشتی اجرا شود.
 
فرماندار جویبار از تعطیلی بازارهای محلی و جمعه‌بازار خبر داد و گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی شهرستان جویبار تا اطلاع ثانوی ورودی به سمت دریا مسدود شود و فعالیت دست‌فروشان و همچنین انجام خریدوفروش در اماکن عمومی ممنوع است.
 
وی با اعلام اینکه اموراتی که موجب ازدحام در ادارات ایجاد می‌شود تا اطلاع ثانوی تعطیل است، ادامه داد: در انجام کشت دوم برنج به‌صورت مکانیزه و با محدودیت قبلی در دستور کار قرار گیرد و قرارگاه محله محور در دستور کار باشد.
 
اسد با اشاره به اینکه ادارات نسبت به دورکاری و کاهش نیروی کار به یک‌سوم با اولویت بیماران شرایط خاص و بالای ۶۰ سال و همچنین مادران دارای فرزند زیر ۶ سال از فردا اعمال شود، گفت: مهلت تسهیلات بانک‌ها و تأمین اجتماعی و مسائلی از این قبیل به مدت‌زمان بیشتر و دیگری موکول تا مراجعه حضوری مردم کاهش یابد.
  
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰