تاریخ انتشارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۳۱۶۷۳
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، از پیش آمد هشدار سطح زرد هواشناسی در استان مازندران، طی روزهای آینده و اواسط هفته خبر داد و گفت: احتمال خسارت به درختان مرکبات، واحدهای مرغداری، دامداری و گلخانه‌ها در اثر تنش گرمایی وجود دارد.
۰
plusresetminus
افزایش دمای هوای طی روزهای آینده در مازندران/احتمال خسارت به مرکبات و مرغداری‌ها وجود دارد
احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درخصوص پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران در چند روز آینده، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از امروز شنبه 28 تیرماه تا روز دوشنبه، با نفوذ هوای گرم روبرو است.

وی افزود: آسمان استان طی امروز و دو روز آینده، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما گاهی با  افزایش ابر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: دامنه‌ها و ارتفاعات در ساعات بعدازظهر، با احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد، همراه خواهد بود.

 اسدی ادامه داد: بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین 28 تا 32 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 31 تا 35 درجه سلسیوس، طی این روزها، پیش‌بینی می‌شود.

وی از پیش آمد هشدار سطح زرد هواشناسی در استان مازندران، طی روزهای آینده و اواسط هفته خبر داد و متذکر شد:  افزایش قابل ملاحظه دما ( بیشینه دما در روزهای دوشنبه و سه شنبه در شهرهای غربی بین 33 تا 35 و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 36  تا 40 درجه سلسیوس ) موجب شکل گیری جریانات گرم جنوبی و تداوم آن تا اواسط هفته، خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، اعلام کرد: احتمال خسارت به درختان میوه به‌ویژه مرکبات در اثر تنش گرمایی و همچنین تنش گرمایی در واحدهای مرغداری، دامداری و گلخانه‌ها، وجود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴