تاریخ انتشارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۶۵۴
راه‌های روستایی در سطح شهرستان نکا مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنان آن‌ها ایجاد کرده که سختی رفت‌وآمد تنها یکی از این موارد به شمار می‌آید به عنوان مثال پس از بارندگی‌های اخیر در ارتفاعات، ساکنان روستای بندبن هزارجریب نکا شرایط دشواری را می‌گذارنند.
۰
plusresetminus
تخریب چندباره مسیر روستای بَندِبُن هزارجریب نکا و انتقاد ساکنان از کم‌توجهی مسئولان+تصاویر
به گزارش بلاغ، راه‌های روستایی در سطح شهرستان نکا مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنان آن‌ها ایجاد کرده که سختی رفت‌وآمد تنها یکی از این موارد به شمار می‌آید به عنوان مثال پس از بارندگی‌های اخیر در ارتفاعات، ساکنان روستای بندبن هزارجریب نکا شرایط دشواری را می‌گذارنند.

طبق تصاویر ارسالی اهالی روستای بندبن پس از آخرین بارش‌هایی که روزهای گذشته به وقوع پیوست و ادامه آن در منطقه شرق مازندران به خصوص شهرستان گلوگاه نیز خساراتی را به همراه داشت ساکنان روستاهای منطقه هزارجریب نکا را نیز با مشکلاتی همراه کرده است.


سیلاب به راه افتاده حاصل از این بارندگی مقطعی نسبتاً شدید راه این روستا را با تخریب جدی همراه ساخته و ضمن تخریب بخشی از مسیر عبور و مرور اهالی روستا، سنگ‌های بزرگی را نیز در مسیر قرارداده که رفت‌وآمد را دشوار ساخته است.



این اولین مرتبه‌ نیست که چنین مشکلی برای اهالی این روستا به وجود می‌آید بلکه در نیمه دوم سال شرایط سخت‌تر از این نیز بوده است البته اکنون شرایط به گونه‌ای است که امکان عبور و مرور خودرو در این روستا وجود ندارد و اهالی ناچار به پارک خودروهای در مکانی دورتر از روستای خود بوده و بخشی از مسیر رسیدن به منازل حتی تا مسافت چند روستا را پیاده طی می‌کنند.



همین شرایط نیز اعتراض ساکنان روستاهای هزارجیب نکا را از کم‌توجهی مسئولان به همراه داشته است تا جایی که خواستار رسیدگی ویژه مسئولان برای رفع مشکلات اینچنینی ازجمله رانش‌های مداوم  به خصوص زمان بارندگی‌ها روستاها که به نوعی زیرساخت‌ها را شامل می‌شود شده‌اند.



البته در روزهای گذشته نماینده مردم شرق مازندران در مجلس از دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای بهسازی محورهای روستایی این منطقه از استان خبر داده بود که امیدواریم مسئولان کمی جدی‌تر پای حل مشکلات مردم روستاها بیایند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰