تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۳۱۴۶۸
معاون درمان وزیر بهداشت از آمادگی سومین شرکت دانش بنیان برای تولید دستگاه‌های کمک تنفسی برای تجهیز بیمارستان‌های کشور خبر داد.
۰
plusresetminus
خرید 2 هزار دستگاه «کمک تنفسی» از شرکت‌های دانش بنیان/ظرفیت تخت‌های بیمارستانی افزایش می‎‌یابد
به گزارش بلاغ، قاسم جان بابایی در سفر به مازندران پس از بازدید از مراکز درمانی شهرستان آمل در جلسه ستاد استانی مبارزه باکرونا در استانداری مازندران حضور یافت.

وی در بازدید از مراکز درمانی آمل برای رفع کمبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان‌های آمل قول مساعد داد.

معاون درمان وزیر بهداشت از افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور تا پایان امسال خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه گاهی بیماری بر یک حوزه مدیریتی مسلط می‌شود و در این شرایط مدیریت کردن بسیار سخت است، عنوان کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مجموعه استان، خیرین، مردم، گروههای جهادی و… موفق عمل کردند و این امر نیز به دلیل همکاری بوده که در بین آنها وجود داشته است.

جان بابایی ادامه داد: یکی از دستاوردهای کرونا این بود که شرکت‌های دانش بنیان فعال شدند، نزدیک به دو هزار دستگاه کمک تنفسی را از شرکت‌های دانش بنیان پیش خرید کرده‌ایم و در این رابطه وابسته نیستیم.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون برای کنترل کرونا تاکید کرد و گفت: باید تدابیر کنترل این بیماری به روز رسانی شود.

معاون درمان وزیر بهداشت تصریح کرد: 10 تا 15 درصد افراد جامعه که دارای بیماری زمینه ای هستند باید دستورالعمل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و در صورت ابتلا باید به بیمارستان مراجعه کنند.

استاندار مازندران نیز با اشاره به این که عمده شهرستان های مازندارن در وضعیت قرمز هستند، از افزایش تصمیمات محدود کننده در بخش های مختلف بویژه ادارات خبر داد.

احمد حسین زادگان از مردم خواست تا در خلوت کردن فضای شهرها و رعایت بهداشت، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک همراهی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما