تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۳۱۴۶۶
فرماندار سوادکوه از ممنوعیت ورود به مناطق گردشگری و تفرجگاه ها در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
ممنوعیت ورود مسافر به مناطق گردشگری و تفرجگاه‌های سوادکوه
سعید یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ به شرایط قرمز کرونا در سوادکوه اشاره و اظهار کرد: مردم سوادکوه جهت حفظ سلامت خود و کاهش میزان شیوع، مسئولان را در اعمال محدودیت‌های کرونایی که در ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا به تصویب رسید، یاری کنند.
 
وی با اشاره به تعطلات پایان هفته و احتمال ورود گردشگران به مناطق گردشگری و تفرجگاه ها افزود: مسئولان و مردم شهرستان سوادکوه با همکاری یکدیگر از ورود گردشگران به مناطق تفریحی رسمی و غیررسمی جلوگیری کنند.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: همکاری مردم، دهیاران و شوراها در کنار یکدیگر سبب می‌شود هر کدام از شهروندان عامل قطع زنجیره کرونا باشند و بتوانیم پیک شیوع بیماری را کاهش دهیم.
 
این مسئول از استقرار نیروی انتظامی در مناطق تفریحی آبشار دراسله، پارک جوارم، دریاچه شورمست و سایر مناطق گردشگری خبرداد و تصریح کرد: در صورت عدم رعایت محدودیت‌ها و مقرارت بهداشتی از سوی برخی از گردشگران بالاجبار مجبور می‌شویم از قوه قهریه و نیروی انتظامی استفاده کنیم و این زیبنده شهروندان و گردشگران نیست.
 
یزدانی با بیان اینکه مردم شهرستان سوادکوه همواره به مهمان نوازی، صمیمیت و ارتباطات عاطفی شهرت دارند، افزود: به دلیل شیوع و موج جدید این بیماری از هم وطنان درخواست می‌کنیم تا اطلاع بعدی و رفع خطر بیماری به این شهرستان سفر نکنند.
 
وی استفاده از ماسک را در پیشگیری از شیوع و ابتلا به ویروس کرونا را موثر دانست، گفت: نهادینه سازی این فرهنگ برای سلامت در جامعه ضرورت دارد.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه در پایان از مردم شریف شهرستان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و با تشویق اطرافیان به رعایت مقرارت بهداشتی قطع کننده زنجیره این ویروس مرموز باشند و تا پایان شرایط خاص کرونایی ماسک زدن را فراموش نکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴