تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۴۴۸
شماری از منابع معارض مدعی شدند که نیروهای سوری و روس تجهیزات نظامی زیادی به استان ادلب ارسال کردند که حکایت از آغاز احتمالی عملیات ادلب دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمنابع خبری معارض ادعا کردند که ارتش سوریه و نیروهای روس، تجهیزات نظامی به استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه ارسال کردند.
این منابع که نخواستند نامشان فاش شود، به خبرگزاری آلمان گفتند که «نیروهای دولتی سوریه طی روزهای اخیر گذشته، تجهیزات نظامی از ریف دمشق و حمص [به ادلب] ارسال کردند».
معارضان با بیان اینکه «نیروهای وابسته به لشکر پنجم –تحت‌الحمایه روسیه- و یگان‌های ویژه روس وارد استان ادلب شدند»، تأکید کردند: «نیروهای دولتی سوریه برای یک عملیات نظامی آماده می‌شوند».
به گزارش روزنامه رأی الیوم به نقل از معارضان، احتمالا این عملیات پس از انتخابات روز یکشنبه آتی آغاز می‌شود یا اینکه می‌تواند «این نیروهای نظامی، اهرم فشاری برای ترکیه باشد که از طریق گذرگاه کفرلوسین در استان ادلب، به صورت مداوم، تجهیزات نظامی ارسال می‌کند».
به گزارش این روزنامه، جنگنده‌های روس و توپخانه ارتش سوریه نیز طی دو روز گذشته، بر شدت حملات خود در مناطق مختلف استان ادلب افزوده‌اند.
این در حالی است که در حال حاضر بخش اعظم استان ادلب در اشغال تروریست‌های وابسته به ترکیه قرار دارد و دولت سوریه نیز متعهد شده است که این بخش از خاک خود را از تروریسم پاک خواهد کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷