تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۳۱۴۴۷
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در لبنان با اعضای جنبش حزب‌الله دیدار کرد و در این دیدار بر وحدت قوای مقاومت در مقابله با پروژه آمریکایی-صهیونیستی تأکید شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«احسان عطایا» نماینده جهاد اسلامی فلسطین در لبنان با «حسن حب الله» عضو شورای سیاسی حزب‌الله و معاون وی «عطاالله حمود» دیدار کرد.
بر اساس گزارش «قدس نت»، شرکت‌کنندگان در این دیدار درباره آخرین تحولات فلسطین بویژه اردوگاه‌های فلسطینی بحث و تبادل‌نظر کردند.
هیأت جهاد اسلامی چهاردهمین سالروز پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ را تبریک گفت و بر وحدت قوای مقاومت در مقابله با پروژه آمریکایی-صهیونیستی و ابزارهای آن تأکید کرد.
در این دیدار سکوت و تبانی برخی کشورهای عربی در قبال پروژه «الحاق» (اشغال کرانه باختری) رژیم صهیونیستی محکوم شد و به وحدت موضع فلسطینی برای مقابله با پروژه آمریکایی-صهیونیستی در منطقه فراخوانده شد؛ پروژه‌ای که تسویه مسأله فلسطین در چارچوب «معامله قرن» با همراهی برخی کشورهای مرتجع منطقه را دنبال می‌کند.
در پایان دیدار بر گزینه مقاومت و بسیج کردن تمام امکانات و توان برای آزادسازی فلسطین و مسجدالاقصی تأکید شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما