تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۴۴۲
کنفرانس بین‌المللی مجازی باستانشناسی ایران و مناطق همجوار، سی‌ام و سی و یکم تیر ماه سال جاری بصورت مجازی برگزار خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمهدی مرتضوی امروز در گفت و گو با خبرنگار  در زاهدان اظهار کرد: کنفرانس بین‌المللی مجازی باستان شناسی ایران و مناطق همجوار، سی‌ام و سی و یکم تیر ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مجازی باستان شناسی ایران و مناطق همجوار افزود: تاکنون حدود ۷۵ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده که از این تعداد، ۵۵ مقاله پذیرفته شده است.
وی ادامه داد: در مدت برگزاری کنفرانس در دو نوبت صبح و عصر، از تعداد مقالات انتخاب شده حدود ۳۵ مقاله بصورت سخنرانی ارائه خواهد شد.
مرتضوی گفت: برگزاری این کنفرانس بصورت مجازی، هم در پیشگیری از شیوع کرونا موثر است و هم تجربه‌ای بسیار خوب برای اساتید دانشگاه‌های مختلف و شرکت کنندگان است تا به دور از رنج سفر، در شرایطی آرام به ارائه مقالات خود بپردازند.
وی بیان کرد: علاوه بر دریافت مقاله از اساتید دانشگاه‌های ایران، مقالاتی نیز از اساتید کشورهای انگلیس، امریکا، چین، روسیه، ترکمستان، عراق، استرالیا، فرانسه، پاکستان و هند نیز دریافت شده است.
دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مجازی باستانشناسی ایران و مناطق همجوار افزود: به بهانه این کنفرانس دو روزه، از تهدید کرونا یک فرصت ساختیم تا تبادل آخرین یافته‌های باستان شناختی را تسهیل نماییم.
مرتضوی گفت: آدرس وب سایت رسمی “کنفرانس بین المللی مجازی باستان شناسی ایران و مناطق همجوار" نیز است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲