تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۴۱۴
بخشدار لاریجان، گفت: با توجه به بارش های رگباری و سیل آسا یک دستگاه خودرو که نزدیکی رودخانه در حال تردد بود بر اثر افزایش حجم آب رودخانه به زیر آب رفته و سرنشین این خودرو جان باخت.
۰
plusresetminus
سیل لاریجان 2 کشته و مفقودی بر جای گذاشت/ خسارتی به باغات و منازل وارد نشد
 حیدری در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره سیل اخیر لاریجان، گفت: با توجه به بارش های رگباری و سیل آسا یک دستگاه خودرو که نزدیکی رودخانه در حال تردد بود بر اثر افزایش حجم آب رودخانه به زیر آب رفته و سرنشین این خودرو جان باخت.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت های اهالی منطقه یک دستگاه خودرو دیگر که در حریم رودخانه پارک بود را هم آب به همراه خود برد که از خودرو و سرنشینان آن هم اطلاعی در دسترس نیست.
 
بخشدار لاریجان با بیان اینکه خسارت مالی به باغات و مسکن در پی این بارش تابستانی نداشته استف عنوان کرد: خسارتی به باغات و مسکن وارد نشده است، اگر هم خانه های دچار آسیب شده اند بخاطراین بوده که در حریم رودخانه به ساخت مسکن پرداختند  و تجاوزر کردند که رودخانه راه خود را پیدا می کند.

وی تصریح کرد: راه های اصلی هیچ آسیبی ندیده اند، برخی راه های نزدیک به رودخانه حدود  خراب شده اند که با لودر در حال تعمیر هستند و بعد از آن برای بهتر شدن وضعیت گلیدر استفاده خواهیم کرد.

لاریجان جنوبی ترین بخش استان مازندران است که 72 روستا و آبادی دارد و یکی از بزرگترین بخش های استان به شمار می رود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴