اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؛

هشدار دادستان جویبار به اصناف متخلف

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۳۱۳۹۳
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جویبار بابیان اینکه با اصناف متخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد گفت: در حمایت قضایی از تصمیمات ستاد مقابله با کرونا شهرستان اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نکنند پلمپ می‌شوند.
۰
plusresetminus
هشدار دادستان جویبار به اصناف متخلف
سید محمد قنبری در گفت و گو با بلاغ بابیان اینکه اصنافی که پروتکل بهداشتی به‌ویژه ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند در مرحله اول اخطار و در مرحله دوم پلمپ خواهند شد، اظهار کرد: با اصناف متخلف برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: باهدف اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی که مصداق بارز تخلف بهداشتی و جرم است، برخورد و مغازه آن‌ها پلمب خواهد شد.
 
این مقام قضایی تأکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت فوق‌العاده پیشگیری از آن به‌منظور به حداقل رساندن خطر انتقال ویروس مردم به‌جز موارد ضروری آن‌هم با رعایت تمام موارد بهداشتی از خانه خراج نشوند.
 
قنبری افزود: نباید فراموش کرد که نسخه واحد دنیا برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره شیوع این ویروس،رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جویبار عنوان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اصناف را در عرصه‌های مختلف به مراکز بهداشت، اداره دامپزشکی، اماکن نیروی انتظامی و یا به دادستانی گزارش و اطلاع دهند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴