تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۳۱۲۳۵
با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری آخرین مرحله رقابت های کاراته وان پسران، ‌پایان این مسابقات اعلام و نفرات برتر آن معرفی شوند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی فدراسیون کاراته، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ با حضور اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون، ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ و اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ به صورت وبینار برگزار شد.
در این جلسه مقرر گردید که توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری آخرین مرحله رقابت های کاراته وان پسران، ‌پایان این مسابقات اعلام و نفرات برتر آن معرفی شوند.
مبنای محاسبه جایگاه ورزشکاران در رده بندی نهایی، رنکینگ آنها تا پایان مرحله سوم باشد. همچنین طبق اعلام هیات رئیسه سازمان لیگ،‌ مبالغ واریزی ثبت نام کنندگان برای شرکت در مرحله چهارم مسابقات، در کیف پولی این افراد در سامانه فدراسیون کاراته باقی خواهد ماند.
در صورت عادی شدن شرایط و آغاز اردوهای تیم ملی کاراته در رده های پایه، چهار نفر اول رنکینگ کاراته وان پسران و دختران در اردو حضور خواهند یافت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما