تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۲۳۳
تعدادی از هنرمندان تئاتر کشور به همراه مدیر کل هنرهای نمایشی، از نمایش تالار سایه در مجموعه تئاتر شهر دیدن کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازگروه اجرایی نمایش «یه گاز کوچولو» به کارگردانی فقیهه سلطانی روز یکشنبه بیست و دوم تیرماه میزبان تعدادی از هنرمندان تئاتر کشور و قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی بود.
اصغر همت بازیگر، گلاب آدینه بازیگر، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی از جمله مهمانان ویژه اجرای نمایش «یه گاز کوچولو» بودند.
نمایش «یه گاز کوچولو» به نویسندگی فرزانه سهیلی، کارگردانی فقیهه سلطانی و بازی گیلدا حمیدی ، شهروز دل افکار، افشین غیاثی، مهسا مهجور ، نورا هاشمی تا روز جمعه 27 تیر ماه ساعت 19:30 به مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان در تالار سایه تئاتر شهر  با رعایت موازین مربوط به ضدعفونی و فاصله گذاری بهداشتی میزبان مخاطبان خواهد بود. 
* «آزادی از قید تعلق» به نوفل لوشاتو رسید
نمایش آزادی از قید تعلق به نویسندگی و کارگردانی محمد میرزا حسینی از هجدهم تیر ماه اجرایش را در هر شب ساعت 21 در سالن شماره یک عمارت نوفل لوشاتو آغاز کرده است.
بازیگران نمایش کسری راحمی، مهدی رفیعی و آریان مجد و تهیه  کننده محمدجعفر مستوفی هستند.
متن و اجرا بر این کوشش است که بتواند تماشاگران را همراه با داستان به پیش ببرد و آنان به همزاد پنداری و در نهایت به توجه بیشتر نسبت به احوالات درونی خود برسند.
روایت داستان زندگی یه ارباب و نوکر در قالب اجرایی ابزورد و پرداخت به شکست ها و ناکامی های زندگی این دو.
سالن دیگر نوفل لوشاتو نیز شامل نمایش ښځه (زن) شزه است. نویسنده و طراح حرکات: امین غلامی‌، کارگردانان: امین غلامی، عارف غلامی، تهیه کننده: مصور نیکویی و بازیگران: نسرین حیدری، فردین حبیبی، فرزانه حکیمی، زهرا حسینی، سمیرا نظری، فاطمه خادمی، حلیمه حسینی، گلی قاسمی، زینب مقصودی هستند.
ښځه و یا( شزه) کلمه ای است به زبان پشتو به معنی (زن) زبان پشتو در کنار زبان دری(فارسی) یکی از دو زبان های اصلی کشور افغانستان است. ښځه، از زندگی زنان افغانستان برایتان می‌گوید، تلخ و شیرین با دهانی بسته. ښځه، تلاش می‌کند تا ما را با حقیقت روبه رو کند تا یک بار دیگر اتفاقات گذشته را مرور کنیم و ببینیم که کجا، کی، و چگونه چشمان خود را بستیم و سکوت کردیم ! ښځه، نمی‌خواهد چیزی را قضاوت کند فقط سعی می‌کند که خود را از اعماق وجودش بیرون بکشد و به زبان بیاورد. ښځه به دنبال خودش می‌گردد، کسی که سال هاست به همه چیز عادت کرده و خودش را فراموش کرده است و شاید منتظر تلنگری باشد تا خود را دوباره پیدا کند.
این نمایش نیز از 25 تیر هر شب اجرایش ساعت 19/30 آغاز می شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴