تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۳۱۲۲۸
رئیس کمیته بین‌المللی المپیک گفت: لغو بازی‌های توکیو برای ما راحت‌تر از تعویق بود اما ما در حال سازماندهی مسابقات هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازتوماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که لغو کردن بازی‌های المپیک توکیو برای IOC راحت‌تر از تعویق آن است.
این مقام آلمانی در مصاحبه با L'Equipe اظهار داشت: ما در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری بازی‌ها هستیم نه لغو آن.
به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی‌های توکیو یکسال به تعویق افتاد. مهمترین نگرانی کمیته برگزاری بازی‌ها تامین امنیت ورزشگاه‌ها، دهکده ورزشکاران، هتل‌ها، حمل و نقل، بلیت‌فروشی و هماهنگی با داوطلبان برای سال آینده است.
IOC همچنین ملاحظات مالی زیادی دارد که 650 میلیون دلار تخمین زده شده است. کمیته برگزاری بازی‌ها متعهد شده سال آینده مسابقات را با هزینه کمتری برگزار کند.
توماس باخ در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: لغو بازی‌ها به دلیل فشارهایی که بود می‌توانست برای IOC راحت‌تر باشد چرا که ما حق بیمه داریم اما ما در حال سازماندهی بازی‌ها هستیم نه لغو آن.
وی افزود: ما باید ببینیم آیا می‌توانیم در برنامه‌ها پیشرفتی داشته باشیم یا در خدمات ارائه شده به شرکت‌کنندگان، حمل و نقل و .... بحران نشان داده ما نیاز به همبستگی بیشتری در ورزش و جامعه داریم. من امیدوارم این امر به همکاری بیشتر فدراسیون‌های بین‌المللی و سازمان‌دهندگان بازی‌ها شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴