تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۳۱۲۲۴
نماینده شهرستان‌های قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده بی‌رویه مخصوصاً خام فروشی و سوء مدیریت‌ها و دست‌اندازی‌های خائنانه، گناه بزرگ و خیانت آشکار به نسل‌های آینده است.
۰
plusresetminus
دست‌اندازی‌های خائنانه به منابع کشور خیانت آشکار به نسل‌های آینده است
کیوان مرادیان در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه در مرحله گذر از تحریم‌های ظالمانه دشمنان و تحقق تثبیت اقتصادی در کشور چاره‌ای جز مدیریت منابع نداریم گفت: اگر روحیات جهادی همراه با طراحی‌های هوشمندانه و علمی برای استفاده مناسب از منابع موجود اعمال شود می‌توان به آینده و امنیت اقتصادی کشور امیدوار بود.
 
وی یادآور شد: منابع و ذخایر کشور از مواهب خدادادی هستند که در طول تاریخ بشر و طی فعل‌وانفعالات و حوادث مختلف اینک در اختیار ما قرارگرفته است فلذا استفاده بی‌رویه مخصوصاً خام فروشی و سوء مدیریت‌ها و دست‌اندازی‌های خائنانه، گناه بزرگ و خیانت آشکار به نسل‌های آینده است.
 
این عضو کمیسیون انرژی عنوان کرد: ایران کشوری چهارفصل و سرشار از منابع و ذخایر روزمینی و زیرزمینی است که با استفاده از ظرفیت مجلس یازدهم به نفع مدیریت بر منابع و تحکیم زیرساخت‌های اقتصادی کشور استفاده کنیم و باید به‌زودی جهش تولید با رویکرد نگاه به درون کشور محقق شود.
 
مرادیان در پایان همگرایی و هم‌اندیشی و تمرکز بر اصلاح ساختار مدیریتی و اداری کشور برای پاسخگویی به مطالبات به‌حق مردم و فراهم کردن شرایط مناسب جهت کسب‌وکارهای موجود و حذف سوءاستفاده گران از چرخه تولید و صادرات و واردات را از عوامل مهم تثبیت اقتصادی و آرامش روانی جامعه دانست و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و هدایت‌های مشفقانه ایشان را چراغ راه مسئولان در قوای مختلف عنوان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴