تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۲۱۱
نماینده مصر در سازمان ملل از کشورهایی که کارشان انتقال تروریست به کانون‌های درگیری است، خواست دیگر به این رفتارهای منفی خود در شرایط همه گیری کرونا پایان دهند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنماینده دائم مصر در سازمان ملل گفت که زمان آن رسیده است که برخی کشورها دست از رفتارهای خود در نقل و انتقال تروریست‌های خارجی در کانون‌های درگیری بردارند.
بر اساس گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، «محمد ادریس» طی نطقی در جلسه اختتامیه فعالیت‌های هفته مجازی برای مبارزه با تروریسم در سازمان ملل گفت: «همه‌گیری کرونا ضرورت تقویت تلاش‌های بین المللی برای مقابله با اشکال خاص تروریسم مانند تروریسم بیولوژیکی و سایبری و همچنین گفتمان نژادپرستانه و افراطی را نشان داد».
او افزود: «هفتمین روند بررسی استراتژی ضد تروریسم سازمان ملل متحد که مصر در کنار اسپانیا با آن همکاری می‌کند و برای سال آینده به تعویق افتاده است، مناسب‌ترین فرصت برای تأیید مجدد تعهد سیاسی کشورهای عضو برای مقابله با تهدید در حال تحول تروریسم در صحنه بین المللی است».
نماینده دائم مصر تأکید کرد:« چالش‌های استثنایی ناشی از همه‌گیری کرونا همه کشورها را ملزم به همکاری سازنده برای نجات جان‌ها می‌کند و کشورهایی که به رفتارهای منفی در نقل و انتقالات تروریست‌های خارجی بین نقاط درگیری عادت دارند، فوراً این رفتار را متوقف کردند».
وی بر تعهد مصر برای همکاری با بازیگران مختلف بین المللی در زمینه مبارزه با تروریسم و ​​افراط‌گرایی تأکید کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴