تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۳۱۱۹۷
مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی گفت: دریانوردان گشتی پتونیا بازگشته از ونزوئلا افتخار آفریدند و فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون این اقدام ارزشمند شما عزیزان، فرمایش بزرگی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازکشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در پی ورود کشتی پتونیا، محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، خطاب به فرمانده و دریانوردان کشتی پتونیا بازگشت از ونزوئلا گفت: کاری که شما دریانوردان انجام دادید و مسیری که شما بازکردید کار بزرگی بود و جمهوری اسلامی ایران به شما و همکارانی که در این کشتی بودند افتخار می کند.
وی افزود: حرکت شما جهادی بود و انشاالله تمام کارکنان به تاسی از این خط شکنی و مسیری که در جبهه اقتصادی کشور باز کردید، بتوانند موفق باشند و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را که عنوان ملی دارد روز به روز موفق تر و سربلند تر کنند. 
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: کاری که شما عزیزان کردید در سابقه تاریخ کشور می ماند و نام شما هم برای کشتیرانی و هم برای جمهوری اسلامی ایران با افتخار ثبت خواهد شد و جاودانه خواهد ماند. 
و با اشاره به اینکه ملاقات به دلیل کرونا میسر نشد اظهار داشت: انشاالله مشکلات کرونا مرتفع شود و بتوانیم از نزدیک همدیگر را ملاقات کنیم. 
در ادامه گوهردهی فرمانده کشتی پتونیا گفت: افتخار می کنیم که این اقدام موجب غرور ملی شد، به خصوص اینکه در این سفر به محض دریافت پیام مقام معظم رهبری حس غرور ملی و پیام های دیگری که از نهادهای مختلف دریافت کردیم موجب خرسندی تمام دریانوردان این کشتی شد.
وی با اشاره به هجمه های رسانه ای که علیه این کشتی صورت گرفت، افزود: با سرمهندس کشتی جلساتی داشتیم تا دریانوردان و کشتی را با آسودگی خاطر به مقصد برسانیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷