تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۳۱۱۹۳
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن از آزاد سازی بیش از 16 مترمربع از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: عزم دستگاه قضایی براین است که بی درنگ و قاطعانه با هرگونه تضییع حقوق بیت المال برخورد کند.
۰
plusresetminus
خلع ید 16 هزار متر مربع از اراضی ملی در غرب مازندران/برخورد قاطعانه دستگاه قضا با زمین‌خواران
به گزارش بلاغ، احسان وحیدی طی گفت‌وگویی  از آزاد سازی بیش از 16 هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان تنکابن خبر داد.
 
وی افزود:‌ طی گزارش دریافتی از اداره کل منابع طبعیی و همچنین طرح شکایت از سوی این اداره کل، در پی تجاوز به اراضی ملی واقع در منطقه برگسر و زمندان این شهرستان، اقدامات و دستورات لازم صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن، خاطرنشان کرد: طبق تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از اراضی ملی طی احکام صادره از سوی دادگاه بدوی و تجدیدنظر استان، 5 فقره رفع تصرف جمعاُ به مساحت 16 هزار و 255 متر مربع جمعا به ارزش 15 میلیارد ریال از اراضی، خلع ید و به وضع سابق برگشت.

این مقام قضایی متذکر شد:‌ با پیگیری دستگاه قضایی و همکاری اداره منابع طبیعی، یگان حفاظت و نیروی انتظامی نسبت به آزادسازی اراضی اقدام شد.

وحیدی ضمن تاکید بر حفظ و صیانت از حقوق بیت المال از برخورد قاطع دستگاه قضا با هرگونه تجاوز به اراضی ملی خبر داد و افزود: با توجه به مرغوبیت اراضی، جنگل‌ها و مراتع در این شهرستان، عزم دستگاه قضایی براین است که بی درنگ و قاطعانه با هرگونه تضییع حقوق بیت المال برخورد کند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴