تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۳۱۱۷۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: براساس اعلام امروز وزارت بهداشت مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.
۱
plusresetminus
وضعیت مازندران قرمز شد/لزوم پرهیز از هرگونه تجمع و حضور در مراسم عروسی و عزا
سید عباس موسوی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: روند مبتلایان به ویروس کرونا در مازندران همچنان به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در حال افزایش است و براساس اعلام امروز وزارت بهداشت مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

وی گفت: طی24 ساعت گذشته 191  بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری و 140 نفر ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: اکنون 804 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

موسوی علت اصلی افزایش نگران کننده تعداد مبتلایان این بیماری را تجمعات در مراکز خرید، تالارها، دورهمی‌های خانوادگی و مکان‌های مسقف عنوان کرد و گفت: استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند در کاهش ابتلای افراد به کووید۱۹ موثر باشد.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش 40 بیمار کرونایی جدید طی 24 ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: 32 بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای بابل 184 نفر اعلام کرد و افزود:32 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

وی استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری را در پیشگیری از ابتلا به کرونا بسیار ضروری دانست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰