کانون معلمان غیردولتی بیانیه‌ای برای تجمع صادر نکرد؛

ماهیگیری شبکه‌های معاند از مطالبه‌گری معلمان آزاد مقابل مجلس/اصل ماجرا چه بود؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۳۱۱۷۴
در پی انتشار تصاویری از تجمع معلمان آزاد در مقابل مجلس، شبکه‌های معاند خارجی، دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و باز هم کاسه داغ‌تر از آش؛ این شبکه‌ها، مطالبه‌گری را به اجتماع و اعتراض و تشویش اذعان عمومی، کشانده‌اند و بدنبال ماهگیری از این آب گل آلود بودند.
۰
plusresetminus
ماهیگیری شبکه‌های معاند از مطالبه‌گری معلمان آزاد مقابل مجلس/اصل ماجرا چه بود؟
به گزارش بلاغ، خبر تجمع اعتراضی فرهنگیان شاغل در مدارس غیرانتفاعی در مقابل ساختمان مجلس در تهران، به یکی از اخبار داغ روزهای گذشته در فضای مجازی تبدیل شده بود.

 برخی از معلمان آزاد سراسر کشور با سفر به تهران و تجمع مقابل مجلس نسبت به اوضاع نامناسب اقتصادی و همسان نبودن درآمد با خرج کرد روزانه و محرومیت از استخدام رسمی در آموزش و پرورش که باعث شده از امنیت شغلی محروم شوند این تجمع اعتراضی با عنوان مطالبه‌گری را برگزار کردند.

البته مطالبه‌گری معلمان آزاد در کشور به امروز و فردا بر نمی‌گردد و بیش از یک دهه است که مشکلات کهنه متعددی، این اقشار را رنج می‌دهد و پیگیری‌های مجدانه آن‌ها تاکنون، به گوش مسئولان یا نرسیده و یا اگر رسیده، کارگشا نبوده است.

جدا از مشکلات معلمان و اهمال مدیران، شبکه‌های معاند خارجی، دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و باز هم کاسه داغ‌تر از آش.

این شبکه‌ها با انتشار تصاویری از اجتماعات معلمان آزاد در مقابل مجلس با انتساب به استان مازندران، مطالبه‌گری را به اجتماع و اعتراض و تشویش اذعان عمومی، کشانده‌اند و بدنبال ماهگیری از این آب گل آلود بودند.

فاطمه احمدیان رئیس صنف کارگری مشاغل در مدارس غیردولتی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در این باره گفت: تجمع فقط مربوط به مازندرانی‌ها نبوده و از معلمان آزاد از سراسر کشور در این تجمع مطالبه گری حضور داشتند.

وی افزود: تقاضای اصلی این معلمان، حل مشکلات گوناگون این قشر به ویژه استخدام در آموزش و پرورش است.

رئیس صنف کارگری مشاغل در مدارس غیردولتی مازندران با اشاره به برخی سوءاستفاده‌های شبکه‌های معاند خارجی فارسی زبان از تصاویر منتشره از تجمعات با انتساب به مازندرانی‌ها، خاطرنشان کرد: این تجمع، اولا یک تجمع کشوری بوده و به صورت خودجوش انجام شده و دوما هیچ یک از این معلمان، جزو صنف کارگری مشاغل در مدارس غیردولتی مازندران نیستند.

احمدیان با انتقاد و اعتراض از عملکرد شبکه‌های معاند در جریان تجمع معلمان آزاد مقابل مجلس، گفت: تمامی معلمان آزاد، پایبند به نظام جمهوری اسلامی و قوانین کشور هستند و در راستای حل مشکلات کاری چندین و چندساله، با تجمع در مقابل مجلس بدون هیچ تنش و چالشی، خواستند صدای خود را به گوش مجلسی‌ها برای حل مشکلات‌شان برسانند.

وی عنوان کرد: هیچگونه بیانیه‌ای از سوی کانون سراسری به انجمن‌های صنفی مبنی بر حضور در این تجمع ارسال نشده است.

رئیس صنف کارگری مشاغل در مدارس غیردولتی مازندران تصریح کرد: کانون سراسری معلمان غیردولتی در این تجمع، به هیچ وجه دخالتی نداشته است و این تجمع، کاملا به صورت خودجوش از سوی برخی همکاران در سراسر کشور اتفاق افتاده است و کانون هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما