تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۳۱۱۳۴
یک هکر روس به جرم حمله سایبری به سایت های مشهوری همچون دراپ باکس، لینکد این و فورم اسپرینگ محکوم شد. وی قرار است از شهریور ماه دوره محکومیت خود را طی کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل اززد دی نت، هکر روس شبکه های اجتماعی آمریکایی یوگنی نیکولین نام دارد و به جرم نفوذ به شبکه های داخلی لینکد این، دراپ باکس و فورم اسپرینگ محکوم شده است.
وی در سال ۲۰۱۲ حملات هکری خود را انجام داده است و از این طریق به پایگاه های داده حاوی اطلاعات کاربران دسترسی یافته  و این اطلاعات را در بازار سیاه به فروش رسانده است. محاکمه این فرد در کالیفرنیا انجام شده است.

 
این هکر ابتدا در تاریخ ۳ و ۴ مارس سال ۲۰۱۲ به لینکد این حمله کرده است و برای این کار یک بدافزار را در درون لپ تاپ یکی از کارکنان لینکد این نصب کرده است. وی از این طریق وارد شبکه وی پی ان لینکد این شده و به داده های کاربران دسترسی یافته است. وی به همین شیوه اطلاعات ۱۱۷ میلیون کاربر شامل نام، نام کاربری و آدرس ایمیل را سرقت کرده است.
وی به شیوه هایی مشابه در می و ژوئن سال ۲۰۱۲ توانسته اطلاعات ۶۸ میلیون کاربر دراپ باکس و ۳۰ میلیون کاربر فورم اسپرینگ را به دست آورد. این هکر سرانجام در سال ۲۰۱۶ دستگیر شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴