تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۱۱۷
آخرین آمار اعلامی از آمریکا حاکی از آن است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در این کشور بیش از شصت‌ویک هزار نفر در بیست‌وچهار ساعت گذشته افزایش داشته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است.
برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۶۱۷۱۹ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.
بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۷۳۲ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۳،۳۵۵،۶۴۶ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۳۷،۴۰۳ تن افزایش یافت.
آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» از شمار مبتلایان و جان‌باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی برخی ایالت‌های آمریکا از جمله نیویورک به «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری» این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی‌شود.
پیش از این رئیس مؤسسه بهداشت جهانی دانشگاه هاروارد پیش‌بینی کرد که تعداد قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا ظرف سه ماه آینده و تا ماه سپتامبر به ۲۰۰ هزار نفر برسد.
پیش‌بینی‌ها و مدل‌سازی‌های مؤسسه «مطالعات و ارزیابی‌های بهداشتی» در داشنگاه واشنگتن نشان می‌دهد تا ماه نوامبر (آبان) شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به حدود ۲۱۰ هزار نفر می‌رسد. (جزئیات بیشتر)
این در حالی است که از نظر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا این رکوردشکنی‌های پی‌درپی در ابتلای روزانه، «خبری عالی» است (+) و دلیل آن نیز فزایش موارد انجام آزمایش ابتلا به ویروس کرونا در این کشور است.
 

 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴