پس از گذشت سه سال از دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی خانواده دختربچه‌ای که در پارس‌آباد مغان به قتل رسید، پدر مقتول از عدم تحقق وعده دولت در اختصاص مسکن به این خانواده خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازتیرماه سال ۹۶ بود که دختربچه‌ای 6 ساله به نام آتنا اصلانی در پارس‌آباد مغان پس از اینکه مورد آزار جنسی قرار گرفت، به قتل رسید.
در پی وقوع این جنایت که در آن زمان افکار عمومی را تحت تأثیر قرار داد و جریحه‌دار کرد، پرونده این جنایت به‌صورت ویژه تحت رسیدگی قرار گرفت و در نهایت و پس از صدور حکم اعدام، قاتل آتنا اصلانی در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.
در همان زمان، رئیس جمهور به علی ربیعی، وزیر وقت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی خانواده آتنا اصلانی دستوری صادر کرد.
۳۱ تیرماه سال ۹۶ ربیعی ضمن ابراز تأسف از قتل بی‌رحمانه‌ آتنا اصلانی گفت: پدر آتنا با دستور رئیس جمهور در یکی از مجتمع‌های کشت و صنعت مشغول به کار شد و قرار است خانواده وی به خانه‌ مناسبی منتقل شوند.
وی بیان کرد: خانه مناسبی برای زندگی خانواده آتنا در نظر گرفته شده ‌است که بزودی به این خانه منتقل می‌شوند.
اما اکنون و پس از گذشت سه سال از دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی خانواده آتنا اصلانی، پدر آتنا در حالی در خانه استیجاری سر می‌کند که همچنان منتظر تحقق وعده وزیر وقت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.
بهنام اصلانی پدر آتنا در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس با اشاره به عدم تحقق وعده دولت مبنی بر اختصاص مسکن به خانواده خود عنوان کرد: قرار بود سه سال پیش به ما مسکن داده شود اما همچنان این موضوع رخ نداده و همچنان اجاره‌نشین هستیم و با توجه به افزایش اجاره‌ها دیگر توان پرداخت اجاره‌بها را نخواهم داشت.
پدر آتنا گفت: اکنون همه اقدامات مقدماتی برای اختصاص مسکن انجام شده و به من گفته شده که همه چیز در انتظار دستور وزیر راه، مسکن و شهرسازی است؛ اما تاکنون دستوری از سوی وزیر در این خصوص صادر نشده است.
وی ادامه داد: قرار بود که این مسکن به عنوان هدیه به ما اهداء شود اما اکنون به ما گفته‌اند که باید برای اخذ مسکن در مسکن مهر پارس‌آباد ۲۲ میلیون تومان پول پرداخت کنیم.
پدر آتنا با اشاره به تحقق دستور رئیس جمهور مبنی بر اشتغال خود گفت: با توجه به افزایش قیمت اجاره‌ها دیگر راهی جز چادرنشینی برایم باقی نخواهد ماند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما