تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۱۰۹۹
سرمربی تیم والیبال لوبه گفت: چندین سال بود که چنین احساسی برای شروع تمرینات‌مان نداشتم، چون حالا همه بازیکنان را در اختیار دارم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ تمرینات تیم والیبال لوبه در غیاب سیمون و یانت که به زودی به جمع سایر نفرات اضافه خواهند شد استارت خورد.
فردیناندو دی‌جورجی، سرمربی تیم والیبال لوبه در این خصوص اظهار داشت: بعد از چند ماه توقف کار خود را آغاز می‌کنیم. برای آینده باید هدفگذاری کنیم و با وضعیت جدید سازگار شویم، اما نکته مهم در حال حاضر این است که بتوانیم خیلی زود استارت بزنیم تا وقتی فصل جدید شروع می‌شود مثل همیشه شور و شوق، کنجکاوی و میل به چالش کشیدن در ما وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: چندین سال است که این احساس را نداشته‌ام. پیش از این برای شروع تمرینات بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل حضور در تیم‌های ملی در اختیار نداشتیم. حالا این نکته برای ما مثبت است که می‌توانیم با در اختیار داشتن تمام بازیکنان کار خود را آغاز کنیم.
سرمربی تیم والیبال لوبه خاطرنشان کرد: ما یک تیم هستیم. افرادی از جمع ما جدا شده‌ا‌ند و نفرات جدیدی به جمع ما اضافه شدند. از شرایطی که داریم خوشحالم، اما تیم‌های دیگر نیز قطعاً به خوبی سامان‌دهی کرده‌اند تا وارد مسابقات شوند.
دی‌جورجی گفت: در هفته‌های اول باید کارهای بدنسازی را انجام دهیم و رفته‌رفته فشار تمرینات را زیاد کنیم. با توجه به وقفه‌ای که در روند تمرینات بازیکنان ایجاد شد ابتدا باید آنها را به شرایط ایده‌آل برسانیم و سپس کارهای فنی را شروع کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲