تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۰۹۲۱
شهید سعید کاهویی‌همدانی در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ اى امت حزب‌الله بدانید که امام ما نایب امام زمان است و هر چه بگوید حرف حق است، بدانید راه امام راه خدمت است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید سعید کاهویی‌همدانی:
بسم الله الرحمن الرحیم
با درود و سلام خدمت حضرت مهدى یگانه منجى عالم بشریت و نجات‌دهنده تمام مستضعفین جهان و با درود و سلام خدمت پیر جماران امام عزیز و با درود و سلام خدمت تمام شهداى اسلام از اول تاکنون و با درود و سلام به تمام اسراى جنگ تحمیلى و با آرزوى شفاى عاجل براى تمام مجروحین و جانبازان انقلاب اسلامى.
 خداوندا تو خود شاهد باش که من بنده کوچک و خوار فقط براى یارى کردن دین تو قدم به جبهه گذاشتم و این راه را شناختم و قدم بر آن گذاشتم. به عنوان بنده حقیر تو  شکر مى‌کنم که به من این توفیق حضور در جبهه را عطا کردى که قدم به این راه پر از سعادت بگذارم. از امام عزیزم تشکر مى‌کنم که این راه را به ما نشان داد و ما را راهنمایی کرد.
اى امت حزب الله بدانید که امام ما نایب امام زمان است و هر چه بگوید حرف حق است و بدانید راه امام راه خدمت است و هرگز دست از این مرد بزرگواربرندارید.
 پدر عزیز اول از همه بگویم که تو را خیلى دوست دارم و از تو ممنونم که اسلام را به من شناساندی و اجازه دادی در راه خدا جهاد کنم. از تو خیلى خیلى متشکرم براى اینکه شب‌هاى عاشورا و عزادارى دست من را گرفتى و به مراسم عزادارى امام حسین بردى و راه او را به من نشان دادى، مرا حلال کرده و از خداوند براى من طلب مغفرت کن.
مادر مهربانم از تو هم بسیار تشکر می‌کنم که زیاد زحمت من را کشیدى و شب‌ها کنار بستر من نخوابیدى و از من پرستارى کردى مرا حلال کن و راضى باش و براى شهادت من اصلا ناراحت نباش زیرا تو خودت می‌دانى که شهید در راه خدا کشته شده و چیزى را که در راه خدا از دست بدهى نباید ناراحت باشى بلکه باید خوشحال باش.  سر نماز همیشه امام عزیز را دعا کن، تو را بسیار دوست دارم مرا از دعاى خیرت بى نصیب نگردان.
خواهران خوبم مانند زینب از اسلام دفاع کنید و یار امام عزیز باشى و زینب گونه از شهادت برادرتان استقبال کنید و از همه شما مى خواهم که اصلا ناراحت نباشید بلکه خوشحال باشید که برادر شما در این راه بزرگ به شهادت رسید. من را حلال کرده و از دست من راضى باشید. از انقلاب اسلامى همیشه و در همه حال دفاع کنید.
خداوندا منافقین و دشمنان اسلام را نابود کن و اسلام را در تمام ممالک جهان پیروز و مستدام بدار،  شهادت مارا نیز در درگاهت قبول بفرما.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲