تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۴۳۰۸۹۴
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه ما دانشگاهی می‌خواهیم که در عمل دانشگاه‌های نسل 3 و 4 در آن پیاده‌سازی شود گفت: دانشگاهی موفق خواهد بود که بدون مرز باشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی‌اکبر حق‌دوست ظهر امروز در جمع اعضای روسای دانشکده‌ها و جمعی از اساتید دانشگاه با تشکر از نقطه نظرات ارائه شده در این نشست با بیان اینکه با تغییر نگاه و توجه به روش‌های نوین، حرکت در مسیر رشد و برنامه مشخص می‌توان فرصت آفرینی کرد این موضوع را یک وظیفه ملی خواند.
وی با بیان اینکه همگرایی شعار دانشگاه‌های برتر جهان است، افزود: امروزه دانشگاه‌هایی که عاقلانه‌تر برنامه‌ریزی کنند سریع‌تر سود خواهند کرد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نگاه به تشکیلات دانشگاهها برای تغییرات بنیادین و با توجه به نیازهای آینده را بااهمیت خواند و گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان منسجم است و می‌تواند با تداخل رشته‌ها الگویی برای کشور باشد.
وی با تاکید بر اهمیت پاسخگویی اجتماع گفت: دانشگاهی موفق خواهد بود که بدون مرز باشد به طور مثال در دانشگاه‌های موفق جهان مردم عادی هم امکان رفت و آمد در دانشگاه را دارند.
حق‌دوست، شفافیت، پاسخگویی و خیرخواهی را سه رمز موفقیت دانشگاه‌های برجسته دانست و گفت: دانشجویان باید با درد جامعه آشنا باشند و نباید صرفا به راه‌اندازی رشته و تربیت دانشجو توجه شود.
وی با تاکید بر اینکه ما دانشگاهی می‌خواهیم که در عمل دانشگاه‌های نسل 3 و 4 در آن پیاده‌سازی شود، ابراز امیدواری کرد دانشگاه بزرگ و مهم علوم پزشکی همدان معنی و مفهوم پاسخگویی اجتماعی را در دانشگاه نهادینه کند و الگویی برای بقیه دانشگاه‌ها باشد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه هر دانشگاه باید Unifest خود را داشته باشد، خاطر‌نشان کرد: در این پرچمداری تک‌تک‌ رشته‌ها معنی پیدا می‌کند و هر کسی در این مسیر نقش خود را می‌یابد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲