تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۳۰۸۹۲
معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه این دانشگاه دارای 3 هزار و 800 دانشجوی خوابگاهی است، گفت: ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبایی ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی خواهد بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازشجاع احمدوند معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه ترم مهرماه این دانشگاه ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است، گفت: دانشگاه علامه طباطبائی طبق برنامه ریزی که در شورای دانشگاه گرفته شده است، نیم سال بعدی ترم خود را در قالب برنامه دووجهی انجام خواهد داد به طوری که اولویت آموزش در ترم مهرماه مجازی بوده و با تقسیم‌بندی که انجام می‌دهیم آموزش حضوری نیز برگزار خواهد شد. 
وی افزود: دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه برای نیم سال تحصیلی مهرماه به دو گروه تقسیم خواهند شد، حدود ۱۸۰۰ نفر از آنها که مربوط به نیمی از دانشکده‌های این دانشگاه هستند به صورت مجازی آموزش خواهند دید. 

*  آموزش مجازی نیمی از دانشجویان خوابگاه در ۹ هفته برگزار خواهد شد
احمدوند تصریح کرد: پس از آموزش مجازی گروه اول از دانشجویان در ۹ هفته، نیمی دیگر از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه جایگزین دانشجویان مجازی خواهند شد به طوری که آن دسته از دانشجویانی که در مرحله اول آموزش مجازی دیده‌اند، در فاز دوم ترم تحصیلی برای ادامه آموزش به صورت حضوری در دانشگاه حضور خواهند یافت. 
وی اضافه کرد: این نوع ترکیب آموزشی برای رعایت عدالت آموزشی دانشجویان در استفاده از آموزش راه دور و آموزش‌های چهره‌چهره با اساتید است که می‌تواند در کیفیت آموزش بسیار مؤثر واقع شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲