تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۳۰۸۸۹
معاون سازمان امور اراضی کشور گفت: دادستان شهرستان مبارکه، مدیر جهاد کشاورزی را الزام کرد که تمام احکام را ظرف یک ماه اجرا و درغیر این‌صورت با وی برخورد می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازصفدر نیازی در گفت‌وگوی ویژه خبری در رابطه با ناکارآمد بودن مجازات در برابر ساخت و سازهای غیرقانونی اظهار کرد: ویرایش و به روز رسانی قانون، راهکار اصلی این گونه تخلفات است و تمامی قضات و دادستان‌ها موظف به اجرای احکام هستند.
معاون سازمان امور اراضی کشور گفت: دادستان‌هایی در کشور هستند که برخورد جدی با احکام می‌کنند مثلاً در هفته گذشته در سفر به اصفهان دیدم که دادستان شهرستان مبارکه، مدیر جهاد کشاورزی را الزام کرد که تمام احکام را ظرف یک ماه اجرا و در غیر این صورت با مدیر جهاد کشاورزی برخورد می‌شود. 
نیازی در پایان اظهار داشت: تمامی احکام تخریب اجرایی می‌شوند مگر مواردی که به دستور قضات یا دادستان‌ها به حکمی تنفس داده می‌شود اما در نهایت حکم تخریب و برخورد اجرایی خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲