تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۸۵۷
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بیشتر از توجه به مالیات کشور، باید به بهبود معیشت مردم توجه شود، اولویت سر سامان دادن معیشت مردم است، نگاه بیشتر به مالیات به خرابی کشور می‌انجامد، توجه به مشاغل و عدالت در دریافت مالیات ضرورت دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازآیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی، معاونین و رؤسای ادارات مالیاتی مازندران، اظهار کرد: یکی از بهترین راه‌های رفع مشکلات کشور، مالیات است، نمی‌شود همیشه مشکلات را با نفت و چیزهای دیگر بر طرف کرد، اداره کشور با یک محصول و دو محصول شدنی نیست.
وی افزود: اقتصاد نفتی اقتصاد مطلوبی نیست‌، دولتی‌بودن اقتصاد نیز شدنی نیست، در قانون اساسی بخش خصوصی دارای اهمیت بسیاری است، کسانی که در حوزه مالیات تلاش دارند، زحمتی بجا و روی ریل اصلی اقتصاد ما دارند، در اخذ مالیات باید عدالت، هوشمندی، توزیع درست و حال و روز افراد رعایت شود.
محمدی لائینی با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر، گفت: بیشتر از توجه به مالیات کشور، باید به بهبود معیشت مردم توجه شود، اولویت سر سامان دادن معیشت مردم است، نگاه بیشتر به مالیات به خرابی کشور می‌انجامد، توجه به مشاغل و عدالت در دریافت مالیات ضرورت دارد. 

وی عنوان کرد: برای توزیع درست باید هوشمندسازی صورت بگیرد و تمام فعالیت کشور در یک بستر الکترونیک، شفاف انجام شود، همانطوری که در بخش صنعت این اتفاق صورت گرفته است، در بخش مالیات گاهی کسبه جزء هستند که باید با آن‌ها راه آمد، به بخشی از صنایع به سختی کار صورت میگیرد و درآمد زیادی ندارند توجه شود.
محمدی لائینی تصریح کرد: برای مردم عدالت بسیار حائز اهمیت است، با اجرای عدالت مردم داوطلبانه و با شوق به پرداخت مالیات روی خواهند آورد، در خصوص پرداختی‌ها به شهرداری و دهیاری باید اداره مالیات هم نظارت کامل داشته باشد که این پرداختی در کجا مصرف شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷