تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۴۳۰۷۹۷
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، با بیان اینکه آخر هفته‌ای صاف و نیمه ابری در انتظار مازندرانی‌ها است؛ گفت: ضمن تداوم این وضعیت در هفته آتی، پیش‌بینی‌ها از احتمال بارش‌های رگباری و پراکنده در برخی نقاط استان، خبر می‌دهد.
۰
plusresetminus
آخر هفته‌ای صاف و نیمه ابری در مازندران/احتمال بارش‌های رگباری و پراکنده در هفته آینده
احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص اخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی آسمان استان طی روزهای پیش‌روی پایان هفته، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پيـش‌يابی هواشناسـی، وضعيت جوی استان مازندران از روز چهارشنبه 18 تیرماه تا روز‏ سه شنبه 24 تیرماه قابل پیش‌بینی است که تغییرات احتمالی در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی آسمان استان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری را صاف تا نیمه ابری،  همراه با افزایش نسبی دما اعلام کرد و افزود: بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین 30 تا 33 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی، بین 33 تا 37 درجه سلسیوس است.


معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران آسمان استان در روز جمعه 20 تیرماه را نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر، کاهش نسبی دما، وزش باد  و در مناطق غربی استان توأم با رگبار پراکنده، توصیف و خاطرنشان کرد: بیشینه دما طی این روز در شهرهای غربی استان بین 27 تا 30 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی، بین 30 تا 34 درجه سلسیوس، خواهد بود.

اسدی آسمان استان در حد فاصل روزهای شنبه تا دو‏شنبه هفته آتی را نیمه ابری، گاهی ابری همراه با کاهش نسبی دما، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد، اعلام کرد و ادامه داد: بیشینه دما طی این ایام، در شهرهای غربی استان بین 26 تا 29 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی، بین 28 تا 33 درجه سلسیوس، قابل تصور است.

وی وضعیت جوی آسمان مازندران را طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آتی را صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش نسبی دما، اعلام کرد و یادآور شد: بیشینه دما طی این دو روز، در شهرهای غربی استان بین 29 تا 32 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی، بین 32 تا 35 درجه سلسیوس، خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴