تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۴۳۰۷۷۷
رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: به منظور افزايش ايمنی، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 21 تیرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته‌ در مازندران
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی طی گفت‌وگویی از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه 18 تیرماه تا روز شنبه 21 تیرماه جاری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

وی افزود: به منظور افزايش ايمنی، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 18 تیرماه جاری تا ساعت 6 صبح روز شنبه 21 تیرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، خاطرنشان کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت‌های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای "كرج-چالوس، هراز، فيروزكوه" و بالعكس ممنوع است.

 قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور "كرج-چالوس"، عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج ابتدای اتوبان "تهران-شمال" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت 18 تا 24 همان روز از "مرزن آباد" به سمت "کرج-تهران" یک طرفه می‌شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلرها از محور "هراز"، تاکید کرد: تردد کلیه كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهار شنبه 18 تیرماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 19 و 20 تیرماه از محور "هراز" ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران ادامه داد: تردد خودروها از ساعت 15 تا 22 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد از "آب اسک" به سمت "رودهن" یک طرفه می‌شود.

قدمی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴