تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۳۰۶۴۸
شهید رضا فتحی‌مهر در وصیت‌نامه خود آورده است: مادران شهدا شما باید شجاع و استوار باشید و مقاومت کنید و شاکر خدا باشید تا منافقین بدانند که شما مادران فرزندان رشید خود را کورکورانه تقدیم اسلام نکرده‌اید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید رضا فتحی‌مهر:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر منجی بشریت مهدی زهرا و نایب بزرگوارش حضرت امام خمینی و با سلام بر امت شهیدپرور و سلام خدمت رزمندگان و شهیدان اسلام و با سلام خدمت دوستان و آشنایان امیدوارم اگر از این بنده حقیر و گناهکار بدی دیده‌اید حلال کنید.
سلام خدمت پدر و مادر  عزیزم امیدوارم خداوند را در همه حال در یاد داشته باشید، پدر و مادر عزیزم مرا حلال کنید،  مادر جان از شهادت من ناراحت نباش و حتی خوشحال باش چون امانت خود را صحیح و سالم به صاحب اصلی‌اش پس داده‌ای و چه راهی بهتر و بالاتر از شهادت.
خوشا به حال شما پدران و مادران شهیدی که چنین فرزندان شجاع و نیرومندی را برای اسلام پرورش داده‌اید پس مادرجان مانند دیگر مادران شهدا شجاع و استوار باش و مقاومت کن و خدا را شکر کن تا منافقین بدانند که مادر عزیزم فرزند خود را کورکورانه تقدیم اسلام نکرده است.
مادرجان از شما می خواهم که اگر توانستی هر شب جمعه سر قبرم بیا که با آمدنت مرا خوشحال می‌کنی.
برادران و خواهران عزیزم امیدوارم راه مرا ادامه دهید نه فقط با جبهه آمدن بلکه شما می‌توانید پشت جبهه هم خدمت کنید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴