تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۳۰۶۰۴
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران از کشف 3 هزار و 51 ثوب البسه نامتعارف در طرح ضربتی پلیس طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این طرح، 49 واحد صنفی متخلف پلمب شد و برای 87 واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.
۰
plusresetminus
کشف 3 هزار ثوب البسه نامتعارف در طرح ضربتی پلیس اماکن در مازندران/49 واحد صنفی پلمب شد
به گزارش بلاغ، محمد باقرزاده طی گفت‌وگویی از کشف 3 هزار و 51 ثوب البسته نامتعارف و منقوش به تصاویر موهن و نامناسب در طرح ضربتی پلیس طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

وی افزود: طرح ضربتی پلیس نظارت بر اماکن عمومی در حوزه برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان البسه و پوشاک نامتعارف در سطح استان با هماهنگی مرجع قضائی طی 48 ساعت با بسیج کلیه امکانات به مرحله اجرا گذاشته شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران، خاطرنشان کرد: این طرح در اجرای تکالیف ذاتی، قوانین و مقررات با آن دسته از متصدیان کارگاه‌های تولیدی و واحد های صنفی که مبادرت به تولید، عرضه و فروش هرگونه البسه غیر متعارف می‌کنند؛ به مرحله اجرا در آمد.

باقرزاده ادامه داد: در این طرح، از یک‌هزار و 185 واحد صنفی تولیدی و عرضه کننده پوشاک در سطح استان بازدید به عمل آمد که در نتیجه بیش از 3 هزار و 51 ثوب انواع البسه و پوشاک نامتعارف و منقوش به تصاویر موهن و شیطان پرستی کشف شد.

وی اعلام کرد: در این طرح، 49 واحد صنفی متخلف پلمب شد و برای 87 واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران، تصریح کرد: در این طرح، 23 متهم به تهیه و توزیع البسه نامتعارف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 باقرزاده در پایان با استناد به بند 14 از ماده 4 قانون ناجا مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اماکن عمومی مصوب هئیت وزیران، ماده 17 و بند ه ماده 28 قانون نظام صنفی بر رعایت قوانین، مقررات و ضوابط انتظامی، بر اجرای تکالیف صنفی از سوی متصدیان واحد های صنفی تاکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴