تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۳۰۵۷۵
آیت الله نوری همدانی، وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و خصوصا طلاب را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ما در حدتوان کمک می کنیم، ولی باید مشکل اساسی حل شود،
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازآیت الله حسین نوری همدانی در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در سخنانی از خدمات چشمگیر و جهادی آیت الله اعرافی در سال‌های مدیریت حوزه تشکر و نکاتی را برای دوره جدیدمدیریت وی متذکر شد.
وی بیان کرد: حوزه علمیه در سال های بعد انقلاب و خصوصا در سال های اخیر،تحول چشم گیری داشته و باید برای رسیدن به حدکامل آن تلاش کرد و زحمات آیت الله اعرافی بسیار ارزشمند بود و من از ایشان تشکر می کنم.
این مرجع تقلید، پیشرفت حوزه را در سال های اخیرخوب توصیف کرد و گفت: باهمه این پیشرفت با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش کرد و همه باید به مدیریت حوزه کمک کنند.
وی آیت الله اعرافی را شخصیتی ممتاز، مخلص، توانمند و پرتلاش دانست و بیان کرد: تلاش طلاب درحوادث غیر مترقبه خصوصا سیل سال گذشته و بیماری کرونا بسیار خوب بود و از آنان تشکر می‌کنم.
آیت الله نوری همدانی، وضعیت اقتصادی  و معیشت مردم و خصوصا طلاب را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ما در حدتوان کمک می کنیم، ولی باید مشکل اساسی حل شود، مردم عده ای از روحانیون را می بینند که مشغول کارحکومتی و اداری هستند و وضع تقریبا مناسبی دارند، اینگونه تلقی می شود، اوضاع اقتصادی همه طلبه ها آنگونه است در حالی که اکثر طلاب وضع اقتصادی مناسب ندارند.
وی عمق بخشی بیشتر در متون حوزوی، توجه به اخلاق و هجرت طلاب به شهرستانها را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه و نظارت علمی درحوزه های  شهرستانها باید بیشتر شود.
این مرجع تقلید درپایان با تشکر مجدد از زحمات آیت الله اعرافی برای موفقیت وی دعاکرد.
در ابتدای این دیدار مدیر حوزه های علمیه، گزارشی از عملکرد مجموعه حوزه و برنامه های آینده بیان کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷