تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۵۷۱
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: امسال ۲۳ هزار دانش‌آموز کلاس اولی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسیدحسین قاسمی امروز درباره سنجش سلامت دانش‌آموزان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: سنجش سلامت دانش‌آموزان کلاس اولی از دهه تیر ماه امسال آغاز می‌شود.
وی افزود: پایگاه‌های سنجش سلامت را در برخی از شهرهای مازندران فعال کردیم که درحال حاضر درحال نوبت‌دهی به دانش‌آموزان کلاس اولی هستند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران با بیان اینکه امسال مجوز ۲۳ پایگاه سنجش سلامت در مازندران داده شده است، اضافه کرد: پیگیر این هستیم تعداد پایگاه‌ها را افزایش دهیم که باتوجه به شیوع ویروس کرونا تراکم جمعیت در پایگاه‌ها را کاهش دهیم.
قاسمی تصریح کرد: در طرح سنجش سلامت ارزیابی سلامت جسمانی، بهداشت فردی، معاینات بینایی سنجی‌شنوایی سنجی، تست گفتار، ارزیابی آمادگی تحصیلی روی دانش‌آموزان انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال ۲۳هزار دانش‌آموز کلاس اولی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند، افزود: البته باتوجه به شیوع ویروس کرونا سنجش سلامت دانش‌آموزان در مهر ماه امسال در دستور کار قرار دارد.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران یادآور شد: توصیه خانواده‌ها از ماسک استفاده کنند که استفاده از آن ضروری است تا بتوانیم با سلامت کامل ارزیابی دانش‌آموزان را انجام دهیم.
قاسمی در پایان گفت: سنجش کلاس اولی‌ها تا شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲