تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۵۲۵
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش سنجش آمادگی نیروها و سامانه های هشدار دهنده حملات راکتی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری تمرین مواجهه با موج حملات راکتی از غزه و بررسی وضعیت سامانه های هشدار دهنده خود اشاره کرد.
به نوشته روزنامه «جروزالم پست» مکان این رزمایش  مرز بین فلسطین اشغالی با غزه  است و  با نواختن آژیر خطر ویژه حملات راکتی از ساعت 9:30 دقیقه صبح دوشنبه شروع و تا 13:15 دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی ادامه دارد. در این تمرین هر بار پخش آژیر خطر نشانه یک حمله راکتی است.
 این تمرین مشترک بین نیروهای ارتش رژیم اسرائیل و فرماندهی منطقه ای وزارت جنگ این رژیم با هدف بررسی مناسب بودن سامانه های هشدار سریع حملات راکتی تدارک دیده شده است.
به گفته منابع آگاه، هشدار مقام‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطینی به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اشغال اراضی کرانه باختری باعث شده رکن اطلاعاتی ارتش این رژیم تمام امکانات و تمرکز خود را به این منطقه اختصاص دهد.  رکن اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد، ماهواره‌های جاسوسی، هواپیماهای شناسایی و نرم‌افزارهای پیشرفته مشغول نقشه‌برداری نظامی از تمام مناطق کرانه باختری است تا بتواند در زمان اجرای طرح اشغال، از آنها استفاده کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴