تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۳۰۵۰۶
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه رجعت پیکر مطهر شهدا پیام دارد، گفت:‌ نباید مسیرو راه شهدا را فراموش کرد و باید پشتیبان ولایت فقیه و پاسدار انقلاب بود.
۰
plusresetminus
مسیر و راه شهدا را نباید فراموش کنیم/تاختن بعضی‌ها به ولایت در لباس دین خجالت‌آور است
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم وداع با پیکرمطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان  شهید مدافع حرم سعید کمالی و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، با اشاره به اینکه شهدا مدال افتخار عندربهم یرزقون را از خدای متعال دریافت کردند، اظهار کرد:‌شهدا در نزد خدا عزیز و ماجورند. شهداباخدا معامله کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه شهدا راه خود را شناختند و در این راه محکم مانده و جان خود را تقدیم کردند،افزود:‌خیلی‌ها راه شناس بودند، اما رهرو شناس نبودند، خیلی‌ها راه شناس بودند، اما رهزن شناس نبودند، اما شهدا هم راه شناس بودند هم رهروشناس و نیز رهزن شناس.

تسخیری انسانی که راهی را انتخاب می‌کند و مسیر را می‌شناسد، ادامه داد:‌عده‌ای می‌دانستند ولایت حق است، اما نتوانستند در راه ولایت استقامت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا شهدا رهرو امام و ولی امر شدند، خاطرنشان کرد:‌شهدای مدافع حرم  دشمن را شناختند و فراتر از مرز‌های جغرافیایی  هجرت کردند تا عروج پیدا کنند.

تسخیری با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع)، ایستادگی کردند، گفت:شهدای مدافع حرم بویژه شهدای کربلای خان طومان  نگذاشتند کربلای دیگری اتفاق بیفتد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا شهدای مدافع حرم نگذاشتند پای حرامیان به حرم عمه سادات (س) برسد، افزود: شهدای مدافع حرم در مقابل راه زنان فکری و اعتقادی به ظاهر اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند و پوزه آمریکایی‌ها و ایادی آن را به خاک مالیدند.


تسخیری با تاکید بر اینکه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، ادامه داد:‌تکریم شهدا وظیفه و تکلیف همه مسئولین است.

وی با تصریح بر اینکه باید در محضر شهدا شرمنده باشیم گفت:‌ده‌ها هزار شهید تقدیم اسلام شد، اما بعضی‌ها درلباس دین بر ولایت می‌تازند و این خجالت دارد.

تسخیری با اظهار به اینکه کسانی که امروز مسئولیت اداره جامعه اسلامی دارند در نزد شهدا شرمنده باشند، اضافه کرد:‌مسئولینی که نمی‌توانند در مقابل بعضی از زورگویی‌های اجانب بایستند خجالت باید بکشند که  شعار مذاکره و معامله بادشمن سر میدهند و هشت سال نظام را معطل خود کردند و آن وقت انگشت اتهام به سوی ولایت  دراز می‌کنند در حالیکه   شهدای مدافع حرم در زیر چتر ولایت شعار هیهات من الذله سردادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه راه، مسیر، آرمان و اهداف شهدا مشخص است، ادامه داد:‌یکی از شهدای امنیت در وصیت نامه اش نوشته بود، دوست دارم محاسنم خضاب به خونم شود؛ و اینکه حقوقم را دریافت می کنید به کمیته امداد بدهید.

تسخیری با تصریح بر اینکه تفکر شهید و شهادت انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است، افزود:بی تدبیری ها و امثالهم به ملت فشار  می‌آورند درصورتی که ملت عاشق شهید وشهادت هستند،ملتی که اهل معامله با خدا هستند نه کدخدا، مسئولینی که شعار مذاکره سرمیدهند باید از شهدا خجالت بکشند.

این مسئول با بیان اینکه رجعت پیکر مطهر شهدا پیام دارد، یادآور شد:‌ نباید مسیرو راه شهدا  را فراموش کرد و باید پشتیبان ولایت فقیه  و پاسدار انقلاب بود.



بازگشت پیکر مطهر شهدا آثار و برکات برای جامعه دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا نیز گفت:بازگشت پیکر مطهر شهدا آثار و برکات برای جامعه دارد.

حجت الاسلام ملازاده افزود:‌شهدای مدافع حرم  از همین لشکر هجرت کرده و برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم سوریه شدند.

ملازاده با اشاره به اینکه پیکر این دو شهید والامقام بعد از چهارسال به وطن بازگشت ، افزود: شهدا در ماموریت اول شان  که به آنها واگذار شد موفق عمل کردند و حالا ماموریت دوم که رجعتشان محسوب می شود، موفق خواهند بود و آثار و برکاتی برای امت اسلامی ناز ل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در پایان با بیان اینکه اینکه شهدا محو الهی هستنن، خاطرنشان کرد:‌ خدا توفیق بدهد که همه ما به شهدا ملحق شویم.

پیکرمطهر دو شهید مدافع حرم استان مازندران  شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی  از شهدای کربلای خان‌طومان پس از چهار سال به آغوش میهن بازگشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰