تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۰۴۸۶
پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری اندوخته آمیتیس با نرخ سود پیش بینی شده سالانه 18 درصد از امروز یکشنبه به مدت سه روز کاری انجام می شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی شرکت آمیتیس ، تمام فعالان بازار سرمایه و عموم متقاضیان سرمایه گذاری واحدهای صندوق سرمایه گذاری اندوخته آمیتیس می توانند از دو طریق نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند.
پرداخت سود نیز به صورت ماهانه خواهد بود.
انجام پذیره نویسی بر اساس مجوز سازمان بورس بوده و 
حداقل میزان سرمایه گذاری یک میلیون ریال معادل یک واحد سرمایه گذاری است.
در روش اول متقاضیان می توانند حضوری به دفتر مرکزی شرکت سبدگردان آمیتیس (مدیر ثبت صندوق) مراجعه کنند و روش دوم مراجعه به تارنمای صندوق به آدرس ، Fund1-amitispm.ir  و متعاقب آن انجام فرآیند احراز هویت خواهد بود.
صندوق سرمایه گذاری اندوخته آمیتیس، به شماره 11701 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسیده است. نوع صندوق نیز صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت است.
مشخصات حساب های بانکی صندوق شامل بانک ایران زمین با شماره حساب ۱۱۱۸۴۰۱۴۵۲۲۷۵۱ و شماره شبا IR۲۶۰۶۹۰۰۱۱۱۸۴۰۰۱۴۵۲۲۷۵۰۰۱ و بانک گردشگری شماره حساب ۱۱۰۹۹۶۷۷۱۲۴۲۸۱ و شماره شبا IR۸۸۰۶۴۰۰۱۱۰۹۹۶۷۰۷۱۲۴۲۸۰۱ است.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۶۰۸۸۸۹۰ تماس حاصل کنند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲