تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۴۳۰۴۷۵
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری 2 سارق حرفه ای اموال داخل خودرو با 40 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخلی خودروها در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت اموال داخل خودروها با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد .

میرزایی از دستگیری همدست متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار کرد: آنها در تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های به عمل آمده، تاکنون به 40 فقره سرقت قطعات و اموال داخلی خودروها در سطح شهرستان بابل اعتراف کردند.

وی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه این 2 سارق حرفه ای، خبر داد و به شهروندان توصیه کرد ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده از پارک آن در مکان‌های خلوت و فاقد ایمنی مناسب خودداری کنند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲