تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۴۷۲
‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال 1399 و اعلام نکات بهداشتی برای شرکت در آزمون را اعلام کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور، این ‌سازمان‌ درباره‌ تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ و اعلام نکات بهداشتی جهت شرکت در آزمون اطلاعیه داد.
براساس این اطلاعیه اعلام شده: سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1399 می‌رساند:
 الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون 
کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از دوشنبه ۲۳ تیرماه ۹۹ برای مشاهده و پرینت روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
 ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.
ب‌ ـ آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون 
آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره 2 می‌باشد و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون بایستی براساس توضیحات بند «د» (تذکرات مهم) اقدام و در صورت نیاز صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 یکی از روزهای سه‌شنبه 24 تیرماه 99 یا چهارشنبه 25 تیرماه 99 به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.
ج- زمان برگزاری آزمون
براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از ساعت ۸:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه ۹۹ در ۶۰ شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است. 
تذکرات مهم این اطلاعیه از این آدرس در دسترس است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲