تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۰۴۷۱
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بازار را با وزارت صمت می‌شناسند و این انتقاد وارد است که اولویت ارزی رعایت نشده و امنیت غذایی مدنظر قرار نگرفته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازخانه ملت، علی نیکزاد که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت خطاب به سرپرست وزارت صمت اظهار کرد: بازار را با وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌شناسند و این انتقاد وارد است که اولویت ارزی رعایت نشده و امنیت غذایی مدنظر قرار نگرفته است.
وی افزود: اینکه گفته می‌شود در ستاد تنظیم بازار ۱۴ نفر هستند و هرکدام از وزرا یک رأی دارند باید شفاف شود.
مسؤولان پاسخگوی مردم باشند
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین ادامه داد: همه باید پاسخگوی مردم باشند، از این رو رئیس جمهور و مسؤولان در این حوزه تصمیم مناسبی را اتخاذ کنند.
نیکزاد همچنین با تسلیت فوت کارگر گیلانغربی در حادثه معدن قیرطبیعی، بیان کرد: ۶ کارگر دیگر در این حادثه مصدوم شدند که نیاز است وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت در بررسی ابعاد این حادثه اقدام کند.
وی در پاسخ به توضیحات گیلانی، نماینده مردم شوشتر نیز گفت: دعوت از وزرا به درخواست تعدادی از نمایندگان در راستای بررسی مشکلات براساس مواد ۲۳۵، ۲۳۶ و ۲۳۷ آیین‌نامه انجام شده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین درگذشت ۳ نفر از نیروهای مردمی و یک نفر از اعضای سپاه پاسداران در جریان دفع آتش‌سوزی شهرستان پاوه را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس یازدهم با به صدا درآوردن زنگ پایان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، زمان برگزاری جلسه بعدی را ساعت ۸ صبح چهارشنبه، (۱۸ تیرماه) اعلام کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲