تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۳۰۳۷۴
سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه ارزش روز سهام عدالت 532 هزار تومانی به 15 میلیون تومان رسیده است، گفت: کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را برگزیده‌اند، از امروز می‌توانند 30 درصد سهام عدالت خود را به فروش برسانند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین فهیمی سخنگوی ستاد راهبری سهام عدالت  به صورت زنده در گفت‌وگو با شبکه خبر اعلام کرد: کسانی که شماره شبای خود را اعلام کرده‌اند و همچنین شماره تلفن همراه به نام آنها ثبت شده است، می‌توانند پرتفوی سهام عدالت خود را در سامانه سهام عدالت ملاحظه کنند و از امروز کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را برگزیده‌اند می‌توانند از طریق کارگزاری‌های خود اقدام به فروش 30 درصد سهام عدالت کنند.
وی افزود: کسانی که شماره شبای آنها مشکل داشته و یا تلفن همراه به نام آنها ثبت نشده باشد، امکان دیدن پرتفوی سهام عدالت ندارند و تنها راه برای شناسایی مشتریان مراجعه به سامانه سهام عدالت و سامانه سجام است که باید هم شماره تلفن همراه و هم شماره شبای حساب بانکی‌ آنها ثبت شود.
سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: طبق مصوبه شورای عالی بورس برای شناسایی دارندگان سهام عدالت باید 2 مورد شماره شبای حساب مرتبط و شماره همراه به نام خود دارنده سهام به سامانه سهام عدالت اعلام شود و کسانی کهخ ایرادی در اطلاعات آنها وجود دارد باید با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی سهام عدالت مراجعه کنند و یا با مرکز تماس 1569 از سراسر کشور تماس بگیرند.
فهیمی در مورد ارزش روز سهام عدالت گفت: ارزش روز سهام عدالت 532هزار تومانی حدود 15 میلیون تومان شده است و کسانی که سهام یک میلیون تومانی اسمی در اختیار دارند، طبعاً ارزش روز آن 2 برابر این رقم شده است.
وی تأکید کرد: با توجه به اینکه سهام عدالت مرکب از سهام 36 شرکت مهم و بنیادی بازار است بنابراین ارزش دارایی سهام عدالت بالا است و توصیه می‌شود در صورت عدم نیاز از فروش این سهام خودداری کنند و از منافع حاصل از آن استفاده کنند.

ارزش سهام عدالت





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴