تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۳۰۳۴۹
فرماندار آمل گفت: روز گذشته 85 بیمار کرونایی در بیمارستان امام بستری بودند و امروز این آمار به 105 نفر رسید.
۲
plusresetminus
اعلام وضعیت فوق‌العاده در آمل/ تمام جلسات، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی لغو شد
به گزارش بلاغ، سید جعفررسولی در جلسه اضطراری ستاد مبارزه با بیماری کرونا در فرمانداری آمل با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان قرمز است، اظهار کرد: روز گذشته 85 بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری بودند و امروز این امار به 105 نفر رسید و این در حالی است که در دو سه روز گذشته 55 بیمار در این بیمارستان بستری بودند، اگر محکم نیستیم و رعایت نکنیم ادامه روند غیر قابل کنترل خواهد بود.

وی با بیان شرایط فوق العاده در آمل عنوان کرد:  در ابتدای شیوع کرونا این بیماری با سرماخوردی جزئی نشان می داد، اما امروز  تغییر شکل داده و فقط مشکل ریه نیست، که در سی تی اسکن نشان دهد، جامعه باید این حساسیت را درک کند.

فرماندار آمل تصریح کرد: اسفند ماه تعداد بیماران بیش از 300 نفر بستری بودند که هر روز کاسته می شد و در 21 خرداد به 20 نفر رسید و در یک هفته هیچ امار فوتی نداشتیم.

این مسئول ادامه داد: امروز آمل مقام نخست در کرونا را دارد، وضعیت در شهرستان قرمز است و روند افزایشی داریم، مردم و مسئولین باید همگی همکاری کنند.

رسولی ادارات را ملزم به زدن ماسک و رعایت پروتکل بهداشتی بیان کرد و افزود: برای ارباب رجوع ها نیز زدن ماسک الزامی است و فاصله اجتماعی را باید رعایت کنند.

وی برگزاری هرگونه جلسات غیر ضروری، همایش ها، افتتاحیه ها، سخنرانی و برنامه های فرهنگی را لغو اعلام کرد و یاداور شد: کلاس های آموزشی مدارس تعطیل شوند و در تالارها با زدن ماسک  و رعایت فاصله اجتماعی و با این رعایت بهداشتی می‌توانند با نیم ظرفیت  فعالیت کنند.

فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کرد: تا اصلاع ثانویی که وضعیت نارنجی یا سفید در شهرستان اعلام شود، امام جمعه ها نمازجمعه های شهرستان را تعطیل کنند و هر گونه مراسمی عزاداری ختم در مساجد ممنوع شود و فقط فرایض عبادی بپردازند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷