سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: موعود بنیادی ‌فر داوری بسیار خوب و با شخصیتی است و مطمئن هستم او بهترین قضاوت را انجام خواهد داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازایوب چراغی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: خوشبختانه طی روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، از نظر پشتیبانی و مالی نیز طی تلاشی که خرمدل مدیرعامل سازمان منطقه ویژه صورت گرفته تلاشمان این است که پاداش پیروزی مقابل تراکتو را به آنها پرداخت کنیم.
وی افزود:مشکلات هم تا حدودی در حال رفع شدن است، در جلساتی که خرمدل، استاندار و فرماندار شهرستان جم و همچنین نماینده مجلس داشتند صحبت‌هایی مطرح شد که این مشکلات در حال رفع شدن است. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی تیم هم حل شود و مدیران باشگاه بتوانند بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.
سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص دیدار تیمش با استقلال عنوان کرد:این مسابقه حساسیت خاصی دارد چون شرایط تیم ما به شکلی است  که باید بازی‌ها را ببریم و وضعیتمان را در جدول بهتر کنیم.
وی یادآور شد: در دیدار استقلال و فولاد صحبت‌هایی پیرامون داوری مطرح شد اما من این مسائل را به داوری دیدار خودمان و استقلال ربط نمی‌دهم.موعود بنیادی ‌فر داوری بسیار خوب و با شخصیتی است و مطمئن هستم او بهترین قضاوت را انجام خواهد داد. من همیشه قبل از بازی‌‌ها می‌گویم امیدوارم برنده بازی داور باشد. به هر حالی این مسابقه به صورت زنده پخش می‌شود و طبیعتا داوران بهترین نمایش خود را به نمایش می‌گذارند. امیدوارم داور بازی فردا بهترین عملکرد را داشته باشد.
چراغی با اشاره به این موضوع که طی روزهای گذشته صحبت‌های زیادی پیرامون اینکه به خاطر دیدار استقلال و فولاد و جنجال‌های آن مسابقه، فشار روی داوری بازی‌های این تیم وجود دارد مطرح شده عنوان کرد: باشگاه پارس جنوبی اعتقادی به این مسائل ندارد و می‌دانیم بنیادی فر یکی از داوران با شرف فوتبال ایران است. در راس آنها ناظر داوری آقای مرادی حضور دارد و همچنین نماینده فدراسیون آقای سلیمانی از بزرگان این رشته و ورزش فوتبال محسوب می‌شود. مطمئن هستم تیم داوری بازی فردا قطعا با شرایطی بازی را قضاوت خواهند کرد که حق به حق‌دار برسد و حرف و حدیثی به وجود نیاید.
سرپرست پارس جنوبی در خصوص عدم حضور تیم استقلال در جم گفت:این تصمیم شورای تامین استان بود و آنها تصمیم گرفتند که تیم در جم حضور پیدا نکند. در هر صورت در ورزشگاه پروتکل‌های بهداشتی را آماده کردیم و مسائل مدنظر سازمان لیگ و کمیته مبارزه با کرونا در ورزش را انجام دادیم. البته تیم ما هم به هتل نرفته و بچه‌های تیم در خوابگاهی که اسکان داشتند حضور دارند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما