تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۳۰۲۹۹
قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: تمام هدفم در جهت بالا بردن رکوردهایم است تا بتوانم در المپیک مدال خوش رنگی به دست آورم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ، در خصوص استمرار تمریناتش، اظهار داشت: در این روزهای کرونایی و تعطیلی اردوهای تیم ملی بزرگسالان، برای اینکه در فرم ایده‌آل بدنی بمانم، تمریناتم را متوقف نکرده‌ام. به همراه بردارم در باشگاه ورزشی محل سکونتم، روستای مورت، هر روز یک جلسه تمرین دارم. البته این سالن ضدعفونی شده و خودم نیز قبل و بعد از تمرین، نکات بهداشتی را رعایت کرده ام. 
قهرمان وزنه‌برداری جهان و آسیا در خصوص ارتباط با کادر فنی تیم ملی، تصریح کرد: با محمدحسین برخواه سرمربی و علی جباری مربی تیم ملی بزرگسالان همیشه در تماس هستم و تلفنی با هم صحبت می کنیم و برای پیگیری تمریناتم از آنها مشاوره می‌گیرم.

قهرمان وزنه‌برداری جهان در مورد حمایتهای مسئولان استان ایلام عنوان کرد: 20 روز پیش مظفر علیشاهی مدیرکل جدید ورزش و جوانان و همایون بسطامی رئیس هیأت وزنه‌برداری استان به روستای ما آمدند و از نزدیک وضعیت تمرینی مرا دیدند. مدیرکل نیز محبت داشتند و چند وسیله بدنسازی را در اختیارم گذاشتند. از علیشاهی و بسطامی بابت اینکه در این شرایط بد اقتصادی به فکر ورزشکاران استان هستند، تشکر می‌کنم.
وی در خصوص اینکه برای کسب سهمیه المپیک توکیو امیدوار است، اظهار داشت: شرایطم برای گرفتن سهمیه المپیک به گونه‌ای است که در بین 8 وزنه‌بردار برتر 109 کیلوگرم دنیا هستم و باید فقط در یک مسابقه گزینشی شرکت کنم. تمام هدفم در جهت بالا بردن رکوردهایم است تا بتوانم به امید خدا در این بازیها مدال خوشرنگی را برای ایران به دست آورم. 

هاشمی درباره از سرگیری لیگ برتر وزنه‌برداری امسال، گفت: من از دو سال قبل در مسابقات شرکت نداشتم ولی باید این مسابقات که تنها منبع درآمد وزنه‌برداران سراسر ایران است را سال 99 برگزار کنند. ورزشکاران این رشته نیز با برگزاری لیگ می‌توانند تمرینات خود را با انرژی بالایی انجام بدهند. 
قهرمان رقابتهای 2017 و 2018 جهان در مورد حمایت مسئولان ورزش از تمامی ورزشکاران کشورمان، تاکید کرد: از رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش درخواست دارم تا جوایز قهرمانان مسابقات جهانی و آسیایی را بدهند. در این شرایط بداقتصادی، مدال‌آوران رشته های ورزشی به جز این جوایز، هیچ منبع درآمدی ندارند و بعد از قهرمانی، انتظار دارند مسئولان به قول‌هایی که داده اند عمل کنند.   
ملی پوش دسته 109 کیلوگرم وزنه برداری کشورمان ادامه داد: فرد زیاده‌خواهی نیستم ولی وقتی در مسابقات مهم دنیا قهرمان می شوی، همان وقت و حتی سال جوایزت پرداخت نمی شود و بعد از گذشت چند سال، مبلغ سکه‌های آن مسابقه را به مدال آوران می دهند. الان سکه روز به روز قیمتش سرسام‌آور بالا می‌رود و پول ارزش خود را از دست می دهد. این مبالغ هیچ کمکی به ورزشکاران نمی‌کند.

هاشمی در خصوص پرداخت حقوق ماهیانه المپیکی‌ها، خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک اعلام کرده هر ورزشکاری که سهمیه حضور در بازیها را کسب کند، مبلغی را به صورت ماهیانه پرداخت می‌کند. در وزنه برداری 4 نفر شانس حضور در المپیک را دارند و برای المپیکی شدن تلاش می‌کنند و مسئولان باید به هر 4 نفر کمک مالی بکنند تا به بهترین وجه خود را آماده مسابقات گزینشی بکنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴