تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۴۳۰۲۸۸
مسجدالنبی (ص) که هر روز پس از خروج زائران و برگزاری نماز جماعت ضدعفونی می‌شد، با افزایش مبتلایان به کرونا، روز گذشته با حضور زائران و قبل از اقامه نماز جمعه ضدعفونی شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ مسجدالنبی (ص) که به دلیل شیوع کرونا بسته شده بود، بعد از ۷۲ روز تعطیلی از هشتم شوال باز شد و از آن پس زائران با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برای زیارت و برپایی نمازهای جماعت به این مکان مقدس مشرف می‌شوند.
با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در مدینه منوره، مسجدالنبی (ص) که پس از برپایی نمازهای جماعت و خروج زائران ضدعفونی می‌شد، روز گذشته همزمان با برپایی نماز جمعه و‌در حضور زائران نیز توسط کارکنان مسجدنبوی ضدعفونی شد.
به طوری که زائران و نمازگزاران پس از حضور در صف‌های طولانی برای ورود به مسجدالنبی (ص) و سنجش سلامت توسط کارکنان، در جایگاه‌های در نظر گرفته شده با رعایت فاصله قرار گرفتند و پس از مدتی کارکنان با دستگاه‌های ضدعفونی، افراد و محیط اطراف را ضدعفونی کردند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴