تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۳۰۲۶۰
بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا، حدود 87 درصد آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که از شرایط کنونی کشورشان ناراضی هستند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بر اساس نظرسنجی موسسه تحقیقاتی پیو،‌ تنها 12 درصد از مردم آمریکا از اوضاع کنونی این کشور راضی هستند.
آمار رضایت عمومی در آمریکا شاهد کاهشی 19 درصدی از ماه آوریل بوده که پایین‌ترین میزان رضایت عمومی در تمام دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» به شمار می‌آید.
بر اساس نتایج این نظرسنجی تقریبا 9 نفر از هر 10 نفر در آمریکا (87 درصد) گفته‌اند که از شرایط کنونی کشورشان ناراضی هستند.
از سوی دیگر رضایت عمومی از اوضاع کنونی کشور در میان جمهوری‌خواهان (حزب دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا) با کاهش چشمگیری مواجه بوده و به 19 درصد رسیده است.
میزان رضایت از شرایط کنونی آمریکا در میان دموکرات‌ها نیز با شیب نزولی سابق همراه بوده و به 7 درصد رسیده است.

 
همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده باز هم رکورد جدیدی را ثبت کرد.
برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۵۷۲۳۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.
بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۶۸۷ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۲،۸۳۷،۱۸۹ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۳۱،۴۸۵ تن افزایش یافت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴