تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۷۶
نماینده اصفهان در مجلس گفت: بی‌برنامگی دولت در حوزه مسکن بسیار واضح و روشن است و افزایش قیمت‌ها در بخش مسکن عموما به خاطر همین بی‌برنامگی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار، گفت: بحران مسکن وکم کاری‌ها در این حوزه اینقدر واضح و روشن است که نیاز به استدلال خاصی ندارد. 
وی افزود: مسکن ملی دولت آقای روحانی هم آنقدر دیرهنگام است که اگر به نتیجه برسد هم این کار در دولت‌های بعد انجام خواهد شد و در این دولت کاری تکمیل نمی‌شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال هفتم دولت آقای روحانی کم‌کاری‌ها در حوزه مسکن به طور واضح و روشن است و افزایش قیمت مسکن و اجاره بها عموما به خاطر کم کاری در این حوزه است.
مقتدایی خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی هستیم که دولت و مجلس باید به دور از این مسئله که چه کسی مقصر است به دنبال ارائه طرحی برای مسکن مردم باشند. 
وی افزود: مجلس یازدهم باید به طور جدی موضوع مسکن را در دستور کار خود قرار دهد و این جزو ضروری‌ترین نیازهای به ویژه قشر جوان بداند و آن را پیگیری کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر امروز حرکتی در مورد مسکن صورت گیرد حدود 4 سال بعد به نتیجه می‌رسد و اگر بخواهیم کاری انجام شود باید از همین حالا به طور جدی موضوع را پیگیری کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲