تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۵۱
وزارت داخله و امنیت ملی غزه اعلام کرد، اعضای یک گروه مأمور شده از سوی رژیم صهیونیستی که قصد انجام عملیات خرابکارانه علیه گروه‌های مقاومت در غزه را داشت، دستگیر شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازوزارت داخله و امنیت ملی در غزه در بیانیه‌ای از دستگیری یک گروه خرابکار در غزه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری «صفا»، وزارت داخله غزه در این خصوص گفت که دستگاه‌های امنیتی، تحرکات مشکوک چند تن را طی هفته گذشته شناسایی کردند و پس از آن، تحقیقات فشرده و عملیات تعقیب این افراد را آغاز کردند. در نتیجه، در یک عملیات امنیتی چند روزه موفق شدند این افراد را دستگیر و تجهیزات فنی‌ای را که این افراد برای انجام مأموریت خود از آن استفاده می‌کردند، مصادره کنند.
در بیانیه وزارت داخله غزه آمده است که این گروه در قبال انجام این عملیات از اشغالگران پول دریافت کرده بودند، که پس از دستگیری، این مبالغ مالی ضبط شد.
وزارت داخله همچنین اشاره کرد که در بازجویی‌های اولیه مشخص شد که این افراد سعی داشتند طی روزهای آینده با پیگیری‌ مستقیم مأموران اطلاعات رژیم صهیونیستی، عملیاتی خرابکارانه علیه نیروهای مقاومت انجام دهند.
به گفته مقام‌های نوار غزه، دستگاه‌های امنیتی پس از به اتمام رساندن بازجویی، اقدامات قانونی را در خصوص این افراد اتخاذ خواهند کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲